معاون حداد:کناره‌گیری به نفع انقلاب باشد، حدادعادل کنار می‌کشد

۲۰خردادماه،

اگر ایشان به این جمع بندی برسند که صلاح جامعه انقلاب اسلامی به عدم حضور ایشان و همچنین کناره گیری ایشان به نفع اصولگرایان است حتما این کار را انجام خواهند داد.

به گزارش ممتازنیوز، محسن پرویز در نشست خبری تشریح برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی حداد عادل در خصوص ادامه حضور حداد در عرصه رقابت های انتخاباتی عنوان کرد: آقای حداد عادل کماکان در عرصه حضور خواهند داشت و منافع شخصی خود را به منافع کل جامعه ترجیح نمی دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر ایشان به این جمع بندی برسند که صلاح جامعه انقلاب اسلامی به عدم حضور ایشان و همچنین کناره گیری ایشان به نفع اصولگرایان است حتما این کار را انجام خواهند داد.

وی به سوال ائتلافی که قرار بود میان سه نفر از نامزدهای ریاست جمهوری اتفاق بیافتد اشاره کرد و در این راستا بیان کرد: قرار بود بین سه نفر از کاندیدای ریاست جمهوری ائتلافی اتفاق بیافتد که  یکی از آنها حداد عادل بود برای بعضی سوال است که چرا این ائتلاف اتفاق نیافتاد قاعدتا در عرصه سیاست بر مبنای شرایط اشخاص تصمیم گرفته می گردد این سه نفر به این نتیجه رسیدند که شرایط به گونه ای است که حضور هر سه نفر ضروری است اگر نتیجه دیگری حاصل شود و فضای سیاسی انتخابات تغییر کرده و یا ضرورت دیگری ایجاد شود تصمیم گیری اتخاذ می گردد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.