معتمد: از مدتها قبل منتظر مبارزه با حریف ترکیه ای بودم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، معتمد پس از پایان مسابقه نیمه نهایی خود در مقابل ‘دیگو سیلوا’ از برزیل در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران افزود: خوشحالم که توانستم این حریف سرسخت را شکست دهم و به وعده خودم برای رسیدن به فینال المپیک جامه عمل بپوشانم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد از دست دادن امتیاز در ثانیه های آخر راند سوم مبارزه با سیلوا گفت: متاسفانه یک لحظه تمرکزم را از دست دادم و همین کافی بود که چهار امتیاز از دست بدهم و مسابقه به راند طلایی کشیده شود.

هادی ساعی مدیر تیم ملی تکواندو نیز با ابراز خرسندی از راهیابی معتمد به فینال المپیک اظهارداشت: تکواندوکار ما در مسابقه نیمه نهایی کمی محتاط بازی کرد ولی هرچه در توان داشت عرضه نمود تا پیروز این مسابقه باشد.

پس از اینکه مسابقه نفس گیر معتمد و سیلوا در راند طلایی نیز ۵-۵ تمام شد، داوران مطابق مقررات تکواندو کار ایرانی را برنده اعلام کردند.

ساعی در این باره گفت: وقتی مسابقه ای در سه راند و راند طلایی مساوی می شود، داوران با توجه به عملکرد دو رقیب برنده را اعلام می کنند. در این مسابقه نیز تمارض و وقت کشی زیاد سیلوا که تاب مقاومت در برابر معتمد را نداشت، باعث شد که بازنده شود.

وی افزود: معتمد قطعا در بازی فینال بهتر از قبل ظاهر خواهد شد.

معتمد و تزگول پیش از این سه بار در دیدارنهایی تورنمنت های معتبر به مصاف هم رفته اند که طی آنها دو پیروزی برای تکواندو کار ترکیه ای و یک پیروزی نیز برای تکواندوکار کشورمان رقم خورده است.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۹۲۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.