معرفی “سرخ کن” ۱۳۲۰ سانی +قیمت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدل SDF-1320 سرخ کنی از سانی با توان ۱۲۰۰ وات است. این مجصول مناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذایی از قبیل ماهی ، مرغ، سیب زمینی ،پیاز و دیگر مواد غذایی است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ سرخ کن سانی SUNNY مدل SDF-1320 با توان ۱۲۰۰ وات جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی از قبیل ماهی ، مرغ، سیب زمینی ،پیاز و دیگر مواد غذایی بسیار مناسب است. این سرخ کن نچسب دارای ظرف تفلون با ظرفیت ۱٫۳ لیتری است که روغن و مواد سرخ کردنی داخل آن قرار می گیرد.  
 
سرخ کن سانی دارای سبد استیل دسته داری است که مواد در حال سرخ شدن داخل آن قرار می گیرد. پس از اتمام مراحل سرخ شدن کافی است سبد را بالا آورده و بر لبه ی ظرف قرار دهید تا روغن اضافی به داخل ظرف چکه کند. دستگیره ی سبد پلاستیکی و عایق حرارت می باشد.
 
درب سرخ کن جهت شستشوی آسان تر، قابل جدا شدن از بدنه است. جهت جدا نمودن درب کافی است درب سرخ کن را کاملأ باز کرده و سپس آن را به طرف بالا بکشید تا از بدنه جدا شود. در هنگام شستشوی درب، فیلترها را جدا نمائید. درب سرخ کن دارای پنجره شیشه ای است که از طریق آن می توان محتویات داخل ظرف را در حین سرخ شدن مواد غذایی ملاحظه کرد.
 
فیلتر تعبیه شده بر روی درب سرخ کن، از خروج دود و بوی روغن به خارج جلوگیری کرده و هوای آشپزخانه را تمیز نگه می دارد. از ویژگی های سرخ کن سانی مجهز بودن به انتخاب گر دما است که قابل تنظیم از ۱۳۰ تا ۱۹۰ درجه سانتیگراد می باشد. با توجه به نوع مواد غذایی می توان دمای مطلوب جهت سرخ شدن را انتخاب کرد. سرخ کن سانی مجهز به چراغ نشانگر می باشد. قرمز شدن چراغ نشانه ی این است که دستگاه سرخ کن در حال گرم شدن و رسیدن به درجه حرارت تنظیم شده می باشد. پس از رسیدن به درجه حرارت تنظیم شده، چراغ خاموش می گردد.

***قیمت این دستگاه ۱۹۷۰۰۰ تومان است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.