مقانلو گزینه احتمالی سرمربیگری تیم ملی تکواندو

۰۹م آذر ،

در حالیکه این روزها انتقادات بسیاری از کادر فنی تیم ملی تکواندو وجود دارد صحبت از حضور احتمالی بیژن مقانلو در راس کادر فنی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تغییرات اساسی در کادر فنی تیم ملی تکواندو در سال قبل حواشی بسیاری را به وجود آورد که این موضوع همچنان هم در بعضی موارد وجود دارد.

به دنبال نتایج اخیر تیم ملی تکواندو در مسابقات جام جهانی آروبا گفته می گردد سرمربی و کادر فنی تیم ملی تکواندو برای مسابقات آینده تغییر خواهد کرد.

این تیم با سرمربیگری فریبرز عسگری در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز حضور داشت که نتوانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسد مسابقات جام جهانی آروبا آخرین شانس برای این مربی بود.

با توجه به اینکه مسابقات جهانی مکزیک در تیر ماه ۹۲ که مدت زمان بسیاری تا آن باقی مانده و تیم ملی مسابقه دیگری را پیش رو ندارد، فدارسیون نیز فرصت کافی برای انتخاب کادر فنی تازه خواهد داشت.

شنیده ها حاکی از آن است بیژن مقانلو سرمربی آینده تیم ملی می گردد. وی که سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان و سرمربیگری تیم ملی امید را در کارنامه خود دارد چندی قبل از سرمربیگری تیم ملی امید استان ها داده بود ضمن آنکه با توجه به تعطیلی برنامه های تیم ملی قرار داد کادر فنی فعلی تیم ملی به پایان رسیده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.