ملی پوش تیم ملی آبهای آرام: اردوی تیم ملی تعطیل نیست!

۲۳ آبان ،

قایقران تیم ملی آبهای آرام گفت: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی در بندر انزلی بدون وقفه ای پیگیری می گردد.

امین بوداغی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات بندر انزلی پیگیری می گردد و خوشبختانه از لحاظ تمرینی با هیچ مشکلی مواجه نیستم.

وی گفت: ماپیش از این از فدراسیونی ها درخواست کردیم  تا در خصوص افزایش دستمزد ها اقدام کنند به همین سبب پس از
انجام صحبت با کادر فنی قرار شد آنها این موضوع را با مسئولان فدراسیون در میان بگذارند تا این مشکل ظرف هفته آینده برطرف شود.

بوداغی در خصوص تعطیلی تمرینات تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر همه ملی پوشان در تمرینات تیم ملی حضور دارند و مشکلی در  این خصوص وجود ندارد و تعطیلی اردوی تیم ملی تنها یک بزرگنمایی است.

وی درخصوص حضور در اردوی برون مرزی تصریح کرد: تمرینات تیم ملی به صورت مستمر در کشور پیگیری می گردد و با توجه به اینکه تیم ملی  هر سال با حضور در اردوی مالزی تمرینات خود را در این کشور پیگیری می کند به همین سبب در صورت مهیا شدن  شرایط امسال نیز تمریناتمان در فصل زمستان در این کشور برپا خواهد شد و احتمالا در این اردو ملی پوشان روئینگ نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است: پیش از این در یکی از خبرگزاری ها اعلام شده بود که به سبب اعتراض قایقرانان آبهای آرام اردوی این تیم تعطیل شده است که قایقران تیم ملی این خبر را تکذیب کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.