منتقد کروش روی نیمکت پرسپولیس/مانوئل شفاها به پرسپولیس تخفیف داد/ به پرسپولیس چه که او با کروش مشکل دارد!

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که همه چیز مهیا بود تا گابریل کالدرون قراردادش با پرسپولیس را ثبت کند ، یکباره در آخرین دور مذاکرات با باشگاه پرسپولیس شفاها اعلام کرده حاضر است تا مقداری رقم درخواستی اش به این باشگاه را کاهش دهد. خوزه پرتغالی در ۱۰ سال گذشته ۱۱ قهرمانی دارد و با کارنامه ای رویایی از ابتدا گزینه اول رویانیان بود اما او رقمی بیش از ۵ میلیارد تومان را برای تنها یکسال از این باشگاه خواسته بود که باعث شد تا مدیر پرسپولیس به فکر مربی ایرانی بیفتد. رویانیان جذب مانوئل را با آن رقم ، نوعی جفا به همه مربیا ایران چه داخلی و چه خارجی دانسته بود .

با این وجود با تخفیف جدید این مربی که شفاها اعلام شده ، امکان حضورش روی نیمکت پرسپولیس جدی تر شده. این مربی رقمی بیش از ۲ میلیون دلار به همراه کادرش برای پرسپولیس هزینه بر می دارد و ۲ دستیار خارجی را به همراهش خواهد آورد. البته هنوز حضور او در تهران منوط به این است که مدیر برنامه های پرتغالی اش ، با بندهای اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس موافقت کند. بعد از این باید پیش قرارداد برای این مربی ارسال شود احتمالا او در صورت توافق نهایی ۲ روز دیگر به تهران بیاید.

مانوئل از قدیم رابطه بدی را با کروش دارد و این دو در همین گذشته هم بارها به هم گیر دادند. اما جالب است که علی پروین درباره این اختلافات گفته است:« به ما چه که او با کروش مشکل دارد . آنها دعوای شان را خودشان حل کنند.» پرسپولیس احتمالا با خرید های جدیدش ، ۱۱ ملی پوش دارد که این ترافیک ملی پوشان می تواند تنش میان مانوئل و کروش را حسابی بالا ببرد!

مانوئل ۶۶ ساله از کروش دلگیر است چون فکر می کند ۴ سال قبل نیمکت تیم ملی پرتغال را که باید به او می رسیده ، غصب کرده!

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.