مهدوی‌کیا: دوست دارم دورتموند قهرمان شود

۰۲خردادماه،

 مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس در گفت‌گویی زنده از ورزشگاه ومبلی محل دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم آلمانی بایرن و دورتموند که از شبکه سه سیما پخش شد در خصوص دیدار فینال گفت: از هفته‌ها پیش همه منتظر این دیدار بودند، دیدار این دو تیم از قدیم دارای حساسیت خاصی بوده است و همیشه کری خواندن برای همدیگر داشته‌اند، زمانی هم که من در بوندس لیگا بازی می‌کردم حساسیت بازی این دو تیم را می‌دیدم.

وی افزود: هر دو تیم سابقه درخشانی در آلمان و اروپا دارند، فکر می‌کنم با توجه به اینکه در دو سه سال اخیر رقابت‌ خیلی حساسی با هم داشته‌اند و این فصل هم که بایرن تمام رکوردهای بوندس لیگا را جابجا کرد اما اکثر بازی‌ها را دورتموند برده است. دو تیم خیلی خوب همدیگر را می‌شناسند و باید ببینیم آیا جوان بودن دورتموند بر تجربه و صلابت بایرن غلبه خواهد کرد یا خیر.

مهدوی کیا ادامه داد: من امروز میهمان تیم دورتموند هستم و در صورتی که دورتموند قهرمان شود در پایان بازی قرار است در جشن قهرمانی دورتموندی‌ها شرکت کنم برای همین دوست دارم دورتموند جام را کسب کند. چراکه در طول دوره‌ای هم که در آلمان بازی می‌کردم هیچوقت جامی کسب نکرده بودم.

وی ادامه داد: ۵۰۰ هزار دورتموندی تقاضای بلیت داشتند اما همانطور که می‌دانیم سهم هر تیم تنها ۲۵ هزار بلیت است بنابراین بالای صدها هزار دورتموندی در شهر لندن حضور دارند و به رستوران‌ها و مکان‌های عمومی سطح شهر رفته‌اند.

مهدوی کیا افزود: از بازیکنان کنونی دو تیم تنها بازیکنی را که بازی مستقیم روبرویش داشتم فیلیپ لام بوده که همیشه خوشبختانه جلوی وی خوب بازی کرده‌ام. این بازی تلفیقی از بازیکنان حال حاضر تیم ملی آلمان و خارجی‌های خیلی خوب است.

وی در پایان در خصوص پیش بینی نتیجه مسابقه نیز گفت: بازی قابل پیش بینی نیست، مربیان تفکرات همدیگر را می‌شناسند و تیم برنده با اختلاف خیلی که قهرمان می‌شود اما بایرن برتری خیلی خوبی روی نیمکت نسبت به دورتموند دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.