مهدی رجب‌زاده: آینده ذوب‌آهن درخشان است

۲۵م آذر ،

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما روز به روز بهتر می‌شویم و شک نکنید که آینده تیم ما بسیار روشن و درخشان است.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: برد در برابر حفاری اهواز برای ما روحیه بخش بود و خوشبختانه هواداران یک بازی نسبتا جذاب را شاهد بودند. تیم حفاری هدفش این بود که بازی را به وقت اضافه ببرد که البته موفق هم شد، ولی ما در این لحظات حساس گل پیروزی را به ثمر رساندیم. ما ۶ موقعیت گل داشتیم که در زدن ضربات آخر بد عمل کردیم.

وی افزود: ارسال خوب محسن مسلمان در دقیقه ۹۸ سبب شد که من بتوانم با یک ضربه سر طلسم دروازه حفاری را بشکنم. در وقت‌های اضافه ما گل‌های بیشتری می‌توانستیم به ثمر برسانیم. اخراج سینا عشوری در دقیقه ۱۱۳ سبب شد که تیم حفاری روحیه بگیرد و برای زدن گل تساوی بیش‌تر تلاش کند که خوشبختانه در نهایت بازی با همان یک گل به سود ما به پایان رسید. چند موقعیت تک به تک را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم این پیروزی آغاز بردهای دیگر ما در آینده باشد. من قبلا هم گفته بودم که ذوب‌آهن آینده خوبی دارد و من به هواداران این قول را می‌دهم که بتوانیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان باز هم برای فوتبال اصفهان افتخارآفرینی کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.