مهدی رحمتی: برد مقابل کره برای مردم از نظر غیر فوتبالی هم مهم است/ سرما که می‌خوریم، خودمان را با آب پرتقال تقویت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی یکی از بازیکنانی است که از همین حالا می‌شود پیش‌بینی کرد در بازی با کره در ترکیب ثابت ایران قرار می‌گیرد. رحمتی که اخیرا سرما خورده بود، در مورد وضعیت خودش و تیم ملی صحبت می‌کند.

*سرماخوردگی شدیدی داشتی، برطرف شد؟

تا شنبه‌شب شرایط بدی داشتم. یک‌شنبه صبح توانستم تمرین کاملی انجام بدهم. امروز وضعیتم خوب است و ان‌شاءالله برای بازی سرحال خواهم بود. سرماخوردگی برای هر انسانی اتفاق می‌افتد اما گذراندن دوره نقاهت آن برای بازیکنان سخت‌تر است.

*چرا؟

داروهای معمولی را نمی‌توان استفاده کرد چون احتمال دارد دوپینگ به شمار برود. مجبوریم خودمان را با آب پرتقال تقویت کنیم اما فشار تمرینات کمی مدت بیماری و ضعف جسمانی را بیشتر می‌کند. جا دارد از زحمات پزشکان و توجه مربیان تیم‌ملی تشکر کنم.

*شرایط روحی و روانی ملی‌پوشان در آستانه بازی با کره‌جنوبی چطور است؟

اگر در بازی با لبنان ۳ امتیاز را گرفته بودیم، طبیعتاً فشار روحی کمتری روی ما بود. متأسفانه در آن مسابقه که هر ۵۰ سال یک‌بار برای یک تیم اتفاق می‌افتد، اسیر بدشانسی و وقت‌کشی‌های حریف شدیم و ده‌ها موقعیت گل از دست‌مان رفت. قسم می‌خورم تمام ملی‌پوشان با تمام وجود خواهان پیروزی برابر کره هستند. شیرینی و تلخی حاصل از پیروزی‌ها و شکست‌های تیم‌ملی برای ما بازیکنان صدبرابر بیشتر از فوتبال‌دوستان است. ما تمام سختی‌ها و حرف و حدیث‌ها را به جان می‌خریم تا به موفقیت برسیم. بازی سختی در پیش است و همه به آن اذعان دارند و باید اظهار امیدواری کرد با حمایت همه‌جانبه ملت و تلاشی که مجموعه تیم‌ملی انجام می‌دهد، به موفقیت برسیم.

*کره‌ای‌ها زیاد و خوب شوت می‌زنند. برای این برنامه هجومی آنها تدبیری اندیشیده شده است؟

آنها واقعاً خوب و ناگهانی شوت می‌زنند. روی ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها تبحر دارند. شناخت ما از حریف کم نیست و مربیان تیم‌ملی تدابیر لازم را اندیشیده‌اند. بقیه کار مانده در زمین، همت بچه‌ها و خواست پروردگار.

*صحبت خاصی مانده؟

این پیروزی حتی به لحاظ غیرفوتبالی برای مردم اهمیت دارد. دعا کنید تیم موفق میدان باشیم. بازیکنان هم با هرچه در توان‌شان است، برای موفقیت می‌جنگند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.