مهدی نوری: ماندنم در تیم بزرگ فولاد به شرایط بستگی دارد

۳۱فروردین۱۳،

بازیکن تیم فوتبال فولاد‌ خوزستان گفت: فولاد تیم خوب و بزرگی است ولی ماندنم بستگی به شرایط تیم دارد و اگر شرایط فراهم باشد، احتمال ماندن من هم بسیار خواهد بود.

مهدی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهار‌ کرد: قرارداد من با باشگاه فولادخوزستان یک ساله است و این فصل تمام می‌شود و پس از آن بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. باشگاه نیز دربارهٔ تمدید قراداد صحبتی با من نکرده است.

وی دربارهٔ شرایط تیم عنوان‌ کرد: بعد از مسابقه‌ برابر تراکتورسازی به سبب فشار بسیاری که روی بدن بازیکنان بود، سرمربی چند روزی به ما استراحت داد و از ۳۱ فروردین مجددا تمرینات‌مان را آغاز کرده و خودمان را برای بازی با استقلال در اهواز آماده می‌کنیم. در اهواز به مصاف تیم خوب و پرطرفدار استقلال می‌رویم. به نظرم بازی با استقلال شرایط خاص خودش را دارد ولی امیدواریم بتوانیم در این‌جا با کمک هواداران خوب‌مان امتیاز این بازی را بگیریم. استقلال اگر بتواند در اهواز شکست‌مان دهد یک هفته قبل از پایان لیگ قهرمان خواهد شد ولی ما هم می‌خواهیم با کسب پیروزی در این دیدار سهمیه آسیا را به دست آوریم.

نوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: خوشبختانه وضعیت آرش افشین بهتر شده و همراه تیم تمرین می‌کند. عبدالله کرمی نیز که کمی دچار مصدومیت بود، تمرینات انفرادیش را آغاز کرده است.

وی به صحبت بعضی از تیم‌ها با مربی و بازیکنان فولاد اشاره‌ کرد و گفت: مانند همیشه در هفته‌های پاپانی لیگ‌ برتر بعضی از تیم‌ها با اعضای تیم‌های دیگر آغاز به مذاکره می‌کنند که این کار حرفه‌ای نیست و امیدواریم این صحبت‌ها را به پایان فصل موکول کنند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد‌ خوزستان در هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه یکشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ در اهواز میزبان استقلال تهران است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.