مهراوه شریفی نیا: منتظر اکران کارهای سینمایی‌ام هستم

۳۱فروردین۱۳،

مهراوه شریفی نیا؛ بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران در گفت و گو با سینماپرس در مورد فعالیت های امروزش گفت: فعلا مشغول بازی در پروژه «معمای شاه» هستم که در این مجموعه نقش «ملکه ثریا» را دارم.

 

بازیگر فیلم «اخراجی ها۲» دربارهٔ کارهای دیگرش بیان داشت: دو کار آماده پخش دارم که سه سال است در انتظار اکران می باشند. «پشت در خبری نیست» کار خانم شبنم عرفی نژاد که سال ۸۸ ساخته شد و کار اول این کارگردان است. نقشم را با دیدن فیلم می گردد توضیح داد. موضوعی اجتماعی دارد و در مورد اتفاقاتی ست که در یک ساختمان می افتد واهالی را به هم ربط می دهد.

 

وی ادامه داد: «قصه عشق پدرم» یا «تولد» که کار آقای محمدرضا ورزی ست را امسال در جشنواره فجر داشتم که این کار هم در انتظار نمایش است.

 

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» افزود: فیلم «قصه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد را هم بازی کرده ام که تکلیفش مشخص نیست و معلوم نیست اکران می گردد یا خیر.

 

گفتنی ست، این بازیگر تندیس انجمن و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در سال  ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم « پشت در خبری نیست» دریافت کرده است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.