موجودات فضایی برای گشت‌وگذار به زمین می‌آیند + عکس

موجودات فضایی برای گشت‌وگذار به زمین می‌آیند + عکس

به گزارش فارس، اسناد جدیدی که وزارت دفاع انگلیس منتشر کرده است نشان می‌دهد مقامات بلندپایه این کشور زمانی اعتقاد داشته‌اند موجودات ناشناخته فضایی به قصد انجام «اکتشافات نظامی»، «تحقیقات علمی» یا «توریسم» وارد زمین می‌شوند.

در یک گزارش مقدماتی مربوط به سال ۱۹۹۵ که اداره آرشیو کشور انگلیس منتشر کرده است یکی از افسران نظامی انگلیس نوشته است: تعیین هدف هواپیماهای ناشناخته‌ای که گزارش‌ها از مشاهده آنها حکایت دارند «باید در اولویت قرار گیرند.».

این افسر که در مدرک مورد نظر نامش مشخص نشده است می‌نویسد: «اگر موجودات ناشناخته فضایی وجود دارند ما درباره ماهیت و هدفشان چیزی نمی‌دانیم و مطمئن نیستیم که آیا خطری متوجه انگلیس می‌کنند یا خیر».

این مقام انگلیسی می‌نویسد: «اگر موجوادت مشاهده شده تجهیزاتی غیر زمینی باشند باید تعیین هدفشان در اولویت قرار گیرد. آنها ظاهراً اهداف خصمانه‌ای نداشته‌اند، بنابراین احتمالات دیگر درباره اهداف آنها عبارتند از: ۱) اکتشاف نظامی ۲) اهداف علمی و ۳) توریسم»

وی در ادامه می‌نویسد اگر گزارش‌های رسیده صحت داشته باشند، دستگاه‌های ماورأ زمینی‌ای وجود دارند که دامنه سرعت بسیار بالایی دارند و بی سر و صدا هستند.

«بنابراین ما می‌توانیم از این فناوری‌ها، اگر وجود داشته باشند، استفاده کنیم.»

بر اساس اسناد جدید، این عکس را یک افسر بازنشسته نیروی هوایی انگلیس گرفته و آن را به روسای سابقش فرستاده است. عکاس این پدیده به همکاران سابقش در نیروی هوایی می‌نویسد: «باید قبول کنید که اینها طبیعی نیستند.»

این مرد که نامش در اسناد تازه منتشر شده پاک شده است می‌نویسد: «من متوجه یک تشعشع نورانی در آسمان شدم، یک دقیقه بعد یا بیشتر، صدای ناگهانی رعد و برق شنیده شد و چندی بعد یک حلقه نورانی ظاهر شد ـ رنگ این حلقه نارنجی بود.»

گزارش مقدماتی این مقام انگلیسی دلایل متفاوتی برای گزارش‌های مشاهده بشقاب‌پرنده‌ها ارائه می‌دهد که از آنها می‌توان به توهم دسته‌جمعی، هواپیماهای آمریکا و «حوادث جوّی» اشاره کرد، امّا اشاره می‌کند هیچکدام از آنها توضیح متقاعد کننده‌ای برای این پدیده نیستند.

این گزارش می‌افزاید: «نشانه‌هایی وجود دارند مبنی بر اینکه این حوادث گزارش شده تنها بخشی از قضیه هستند . بسیاری از مردم از مشکل‌آفرین بودن [گزارش] آنها بیم دارند و بنابراین مشاهدات خود را گزارش نمی‌کنند.»

وی می‌افزاید تعداد گزارش‌های مربوط به « مشاهده اشیاء ناشناس در آسمان، پس از جنگ جهانی دوم رشد چشمگیری داشته است و بیشترین گزارش‌های مشاهدات این اشیاء را کشاورزان، نیروهای پلیس، پزشکان و عشاق ارائه کرده‌اند».

«بسیاری از مردم می‌پندارند بشقاب‌پرنده‌ها پدیده‌های جدیدی هستند اما چنین نیست؛ گزارش‌های موثقی از صدها سال پیش درباره بشقاب‌پرنده‌ها وجود داشته‌اند.»

موجودات فضایی برای گشت‌وگذار به زمین می‌آیند + عکس

نمای دیگری از عکسی که یک افسر بازنشسته نیروی هوایی از پدیده موسوم به بشقاب پرنده گرفته و برای همکارانش فرستاده است.

در سال ۱۹۷۹، یک گزارش مقدماتی وجود دارد که در آن وزارت دفاع در گزارشی بحث مجلس اعیان انگلیس درباره موجودات فضایی را زیر سوال برده و از آنها پرسیده است چرا آنها باید بخواهند زمین را ببینند.

در این سند، یک افسر اطلاعاتی بدون نام گفته است خوب است در هر بحثی در این باره، ابتدا تعداد ستارهای موجود در کیهان را در نظر بگیریم، سپس تعداد سیاره‌های قابل سکونت و سپس فهرستی از نقاط دیدنی جهان که یک نهاد اطلاعاتی دوست دارد ببیند، فراهم کنیم.

وی می‌افزاید: «دیدار از سیاره‌ای نه چندان پراهمیت (زمین) که ستاره‌ای نه چندان جالب (خورشید) در آن قرار دارد احتمالاً بیش از یکبار در هزار سال اتفاق نخواهد افتاد، حتّی اگر فرض کنیم که هر نهاد اطلاعاتی سالانه ۱۰ سفر به زمین داشته باشد.»

این مقام اطلاعاتی چنین نتیجه‌گیری می‌کند: «ادعای هزارن بازدید از زیمن در دهه پیش خیلی زیاد و دور از واقعیت است.»

اسناد مورد نظر نشان می‌دهند که دولت انگلیس بین سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۲ حزبی به نام «حزب فعال بشقاب پرنده» داشته است.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. مرتضی میردوست:

    موارد جدید زیادی در مورد نجوم و فضا می دونم که کسی نمی دونه برای مثال از نظر تعداد نزدیک بی نهایت خلا بیضی شکل داریم

  2. مهدی جدیدی:

    با سلام مطالبتون عالی هس من یکیشو برا کانالم کپی کردم حلال کنید راسی ب کانال من بپیوندید با اخبار ناسا و تکنولوژی های جدید و کلی مطالب جالب مربوط ب آدم فضایی ها کافیه توی جستجو توی تلگرام آیدی nasa_tecرو برنید ای دی من در کانال هس ممنونم

  3. piwaz:

    من فکر می کنم که این موجودات فقط برای آزمایشات روی بدن انسانم ها بر روی زمین می آیند
    حتماض به وبلاگ من سری بزنید
    piwaz77yamaha.mihanblog.com
    Thank you
    M. Yamaha
    Rafeh graphic

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.