موسیقی پاپ در زمان جنگ هم حضور داشت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

رئیس حوزه هنری:

محسن مومنی شریف گفت: موسیقی پاپ در ۲۰ سال اخیر از سوی جوانان ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در زمان جنگ هم موسیقی پاپ حضور داشت و هرگز نمی توان حضور این بخش از موسیقی را در زمان جنگ انکار کرد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت؛ شب قبل و در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی مقاومت محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری یکی از مهمان این مراسم بود. مومنی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری این جشنواره گفت: موسیقی یکی از ابزار زندگی هر انسان و صد البته مردم ایران است. به طور حتم موسیقی در بیشتر لحظات زندگی انسان حضور دارد. در دوران دفاع مقدس هم موسیقی همواره حضوری پر رنگ داشت؛ روزهای پیروزی، روزهای اعزام به جبهه، روزهای تشیع پیکر شهدا و…

وی ادامه داد: موسیقی در دوران دفاع مقدس پا به پای مردم حضور داشت و مردم را برای دفاع از میهن عزیزمان تشویق می کرد. به طور کلی موسیقی دفاع مقدس قدمت و شان خود را دارد و خوشحالیم که در چند سال اخیر بار دیگر به این مقوله توجه شده و یاد اون روزها را گرامی می داریم.

رئیس حوزه هنری با تاکید بر غنی بودن موسیقی مقاومت اظهار کرد: یکی از بخش های شریف و نجیب موسیقی ما همین ژانر مقاومت است که هم اشعار فصیح و پر معنایی دارد و هم به لحاظ محتوا از دل و هویت مردم برخاسته است. خوشبختانه کارهایی که ارائه می گردد بسیار چشمگیر است.

وی در پایان گفت: موسیقی پاپ در ۲۰ سال اخیر از سوی جوانان ما بسیار مورد توجه قرار گرفته و این ویژگی را دارد که مردم می توانند این موسیقی را زمزمه کنند. در زمان جنگ هم موسیقی پاپ حضور داشت و هرگز نمی توان حضور این بخش از موسیقی را در زمان جنگ انکار کرد.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.