میز table mate

توضیحات مربوط به این کالا
تیبل میت مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند . فقط کافیست بنشینید و تیبل میت را با یک انگشت به طرف خود بکشید .مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در تیبل میت حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید .

این میز با پایه های محکم و لبه های صاف با امنیت کامل همیشه قابل استفاده است بنابراین تیبل نیتراحت ترین میزی است که تاکنون ساخته شده ، چون به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد . از تیبل میت می توانید برای مطالعه کردن ، خوردن تنقلات ، به عنوان میز غذاخوری کودکان ، باغبانی و یا حتی در گاراژ به عنوان میز ابزار استفاده کنید .

تیبل میت در شش ارتفاع مختلف و ۳ زوایه تنظیم می شود و این بدین معناست که می توانید از یک میز به جای هجده میز استفاده کنید شما می توانید فقط با دو انگشت به راحتی این میز را بلند کرده و به هر جایی که می خواهید ببرید ، این میز به شکلی باورنکردنی محکم بوده و توان تحمل وزنی معادل۵۰ پوند ( ۲۲کیلو گرم ) را داراست .

:fav2:برای مشاهده مشخصات کامل وقیمت اینجا کلیک کنید:fav2:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.