می‌توانستیم باگل‌های بیشتر به برتری برسیم

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با نحوه عملکرد تیم شهید منصوری در برابر تیم هلال احمر آذربایجان اظهار داشت: بازی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم راضی‌ هستم.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک افزود: بازیکنان هر دو تیم هنگام ورود به زمین اضطراب داشتند اما هرچه به پایان مسابقه نزدیک‌تر می‌شدیم هر دوطرف بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشتند و خوشحالم که در نهایت موفق شدیم تیم هلال احمر را شکست دهیم.

وی تأکید کرد: هلال احمر از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال است و به دور از مسائل رخ داده برای برد به قرچک آمده بود و انصافا بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت، اما ما با توجه به موقعیت‌های گل زیادمان توانستیم بر آنها غلبه کنیم.

لک با اشاره به اینکه حجم فشارها روی شهید منصوری کمتر شده است، بیان داشت: پیروزی در این بازی برای ما مهم و ارزشمند بود، چرا که فشارها از روی بازیکنان برداشته شد، ولی ما اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری به برتری برسیم.

سرمربی تیم شهید منصوری قرچک در ارتباط با میزان انسجام بین بازیکنان عنوان کرد: ۸ بازیکن ما در تیم ملی هستند که ۳ نفر آنها در رده امید و ۵ نفر دیگر هم در رده بزرگ‌سالان بازی می‌کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند اما ما تلاش می‌کنیم که انسجام تیم را حفظ و هماهنگی بین بازیکنان را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: بعد از دو روز استراحت، از دوشنبه تمرینات خود را از سر می‌گیریم و سعی می‌کنیم این هفته یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم و سپس برای هفته آینده به تبریز رفته و در برابر شهرداری قرار می‌گیریم که امیدوارم در آنجا نیز بازی خوبی در معرض نمایش بگذاریم.

لک در ادامه یادآور شد: ما تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و برای مشاهده بازی‌های خوب از تیم شهید منصوری باید منتظر ماند چرا که ما فقط سه جلسه قبل از لیگ تمرین کردیم و رسیدن بازیکنان به اوج آمادگی زمان زیادی می‌برد.

مربی برتر اخلاق فوتسال کشور گفت: توقعات از تیم منصوری بالا رفته است و من نیز از لحاظ فنی رضایت کامل ندارم ولی با توجه به مشکلاتی مانند جابه‌جایی دیرهنگام بازیکنان، کم‌بودن زمان برای تمرین کردن و … که پیش از شروع فصل برای ما رخ داد، خیلی هم شرایط‌‌‌‌ مان بد نیست و به زمان بیشتری احتیاج داریم و به امید خدا در هفته‌های آتی بهتر می‌شویم.

وی در پایان در ارتباط با برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شهید منصوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان زیادی در تیم ملی فوتسال داریم، نمی‌توانیم برنامه خاصی را برای تیم‌مان تدارک ببینیم اما بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم و می‌خواهیم در مسابقات جام جهانی تایلند که آبان ماه برگزار می‌شود، عضو سه تیم اول و حتی صدرنشین جدول باشیم.

لازم به ذکر است، در این بازی که با پیروزی سه بر یک شهید منصوری خاتمه یافت، ۳ هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند. برای شهید منصوری محمد طاهری دو گل و علی رهنما یک گل به ثمر رساندند و تک گل هلال احمر را محمد وزیر زاده وارد دروازه منصوری قرچک کرد.

در سایر دیدارهای دیروز نیز تیم‌های شهرداری تبریز، ارژن شیراز، راه ساری و دبیری تبریز در برابر رقبای خود صاحب پیروزی شدند و گیتی‌پسند صدرنشین نیز استراحت داشت و بازی دو تیم صبای قم و شهرداری ساوه هم به‌دلیل فوت بازیکن شهرداری ساوه به زمان دیگری موکول شد.

لازم به ذکر است، شهید منصوری با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرد. تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، ملی حفاری اهواز و صبای قم نیز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.