میانبرهای کارآمد در کاهش وزن

اردیبهشت ۱۴۰۳

وسایل آشپزخانه را کوچکتر کنید تا در یک حرکت ساده میزان غذا و خوراکی هایی که می خورید هم کم شود.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ رژیم غذایی ذهن همه اشخاصی که اضافه وزن دارند را پر کرده است و این اشخاص همیشه به دنبال راهی برای رسیدن به وزن ایده آل می باشند. دانشمندان با تحقیقات عظیمی که روی ۳۰۰ فرد چاق انجام داده اند به نتایج جالبی دست یافته اند که نشان می دهد بعضی از میانبرها می تواند برای لاغر شدن بسیار مفید باشد.

اولین حرکت جالب در این میانبرها خوردن یک کلوچه در طول روز است! کلوچه که همیشه به عنوان یکی از بدترین خوراکی های دوره رژیم شناخته می گردد در این میانبرها قرار گرفته است. دانشمندان میگویند خوردن یک کلوچه ۱۰۰ کالری میتواند به میزان بسیاری جلوی ولع خوردن شیرینی را بگیرد.

وسایل آشپزخانه را کوچکتر کنید تا در یک حرکت ساده میزان غذا و خوراکی هایی که می خورید هم کم شود. برای مثال شما می توانید از استکان به جای لیوان برای نوشیدن نوشابه استفاده کنید، شما می توانید از یک پیشدستی به جای بشقاب استفاده کنید و مطمئن باشید این روش جواب خواهد داد.

برای یک هفته خود برنامه داشته باشید. جمعه ها یک برنامه هفت روزه برای خود تبیین کنید و همان روز هم تمامی خریدها را انجام دهید. شما می توانید در طول هفته دقیقا طبق برنامه پیش بروید و از ان تخطی نکنید. در انتهای هفته مطمئن باشید که ۱ کیلو کاهش وزن داشته اید.

همراه وعده های خود از بهترین مکمل ها استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری این روزها از میوه و سبزیجات درست استفاده نمی کنند شما می توانید برنامه مکمل خاصی برای خود داشته باشید. همراه صبحانه آب پرتغال بنوشید، همراه نهار ماست بخورید و وقت شام سالاد را فراموش نکنید.

منبع: مشرق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.