میتسوبیشی مسیر آینده‌اش را نشان داد

۱۲ تیرماه ۱۳،

میتسوبیشی مسیر آینده‌اش را نشان داد

Bookmark and Share

میتسوبیشی در اولین روز از چهل و سومین نمایشگاه خودروی توکیو از سه کانسپت شاسی بلند هیبرید رونمایی خواهد کرد که به نقل از این کارخانه «مسیر مدلهای بعدی میتسوبیشی را در آینده نشان می‌دهد». 

کانسپت GC-PHEV (خودروی وسط در عکس بالا) یک شاسی بلند بزرگ با سیستم دو دیفرانسیل دائم است که از تازه‌ترین سیستم هیبرید الکتریکی میتسوبیشی به نام PHEV نیرو می‌گیرد. دو حرف GC هم مخفف گرند کروزر است. میتسوبیشی می‌گوید این کانسپت الگویی برای یک شاسی بلند اسپرت سازگار با محیط زیست است. به طور غیررسمی اما شایعه این است که این کانسپت مطالعه‌ای برای نسل بعدی مدل پاجرو است.

نیروی این کانسپت از ترکیب یک موتور سه لیتری شش سیلندر و یک موتور الکتریکی گرفته می‌شود. موتور بنزینی از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک چرخهای عقب را می‌چرخاند و سیستم الکتریکی PHEV وظیفه حرکت چرخهای جلو را بر عهده دارد. 

میتسوبیشی مسیر آینده‌اش را نشان داد

در سمت راست گرند کروزر کانسپت XR-PHEV قرار دارد. XR مخفف کراس اوور رانر است، نامی که می‌تسوبیشی می‌گوید قابلیت‌های بیابانی این کانسپت و تند و تیز بودنش در داخل شهر را به درستی منعکس می‌کند. این کانسپت دیفرانسیل جلو است و سیستم PHEV در آن با ترکیب موتور تازه ١. ١ لیتری توربو می‌تسوبیشی به خودرو نیرو می‌دهد. اینطور شایعه شده است که این کانسپت الگویی برای نسل بعدی میتسوبیشی آوتلندر خواهد بود.

نام کانسپت سوم AR، مخفف Active Runabout است. این خودرو‌‌ همان موتور ١. ١ لیتری نیرو می‌گیرد اما به جای سیستم PHEV یک سیستم هیبرید سبک‌تر در آن استفاده شده است. 

میتسوبیشی مسیر آینده‌اش را نشان داد

در طرح تجاری که اوسامو ماسوکو، مدیر می‌تسوبیشی در میان مدت برای این کارخانه تنظیم کرده و سه سال است که اجرای آن آغاز شده است، می‌تسوبیشی قرار است «به ریشه خود به عنوان متخصص ساخت خودروهای بیابانی برمیگردد و به سمت ساخت قوای محرکه الکتریکی حرکت می‌کند.» 

میتسوبیشی مسیر آینده‌اش را نشان داد

میتسوبیشی توسعه مدلهای تازهش را با سه شعار «قدرت و امنیت»، «لذت رانندگی» و «مسئولیت درقبال محیط زیست» در چارچوب پروژه‌ای به نام @earth TECHNOLOGY تعریف کرده است. می‌تسوبیشی این سه کانسپت را برای نمایش این رویکرد تازه ساخته است. با این هدف که به جهان اعلام کند هنوز در صف اول صنعت خودرو برای رقابت در آینده آماده است.

برچسب ها : نمایشگاه توکیو ۲۰۲۴ | میتسوبیشی | تاریخ : ۲۰۲۴/۱۱/۰۲
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.