میکروفونی استثنایی برای حرف زدن در شلوغ ترین مکان ها

اردیبهشت ۱۴۰۳

کمپانی موتورولا می خواهد تاتویی در گردن ثبت کند که دو برابر بیشتر به عنوان یک میکروفون برای برقراری تماس های واضح تر در مکان های پر سر و صدا می تواند توانایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران برای استفاده از این نوع میکروفون  در عضلات گلو در هنگام صحبت کردن  نوعی امواج ایجاد می گردد که این فرکانس ها  به تلفن های موبایل بی سیم یا  گوشی های هوشمند با استفاده از بلوتوث ارسال می گردد.

گفتنی است : بررسی ها نشان می دهند این فن آوری می تواندبرای آسان ترشدن شنیدن تماس گیرنده در مکان های پر سر و صدا به کار رود.   این شرکت همچنین اعلام کرده است که در حال کار بر روی خالکوبی به جای کلمه عبور بر روی گردن اشخاص است.
 
این میکروفون در واقع که یک ریزتراشه  است که در زیر پوست قرار می گیرد ، موتورولا امیدوار است که با این طرح تمامی رقبا را شکست دهد.

این میکروفون با استفاده از شناسایی نحوه حرکت عضلات گردن می تواند تشخیص دهد که فرد چه مکالمه ای انجام می دهد. همچنین این خالکوبی یا تاتو دارای باتری خواهد بود که می تواند قابل شارژ یا غیر قابل شارژ باشد.

کارشناسان موتورولا هدف از ساخت این وسیله را غیر قابل کاربرد بودن بسیاری از دستگاه های ارتباطی درمحیط های شلوغ معرفی کرده اند تا به این ترتیب کارایی این وسایل بالا برود.

از جمله مکان های مورد نظر این پروژه استادیوم های  بزرگ، خیابان های شلوغ ، رستوران ها، و مواقع اضطراری است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.