نامه فیس بوکی محمد بنا به مردم: خیرانی که خلعتبری را دیدند ؛ دوبنده تیم ملی کشتی را ندیدند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – محمد بنا هم به صف آنهایی پیوست که از این بخشش های میلیون دلاری در فوتبال و از این پولی مفتی که بر اثر یک اشتباه ساده به جیب اماراتی ها ریخته شد به ستوه آمده است.

به گزارش ممتاز ؛ محمد بنا سرمربی اسطوره ای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که یکسالی است خانه نشینی می کند تا دور باشد از این فضای آلوده و مسموم ورزش کشورش . او که خود یک پرسپولیسی دو آتشه است و اگرچه رو نمی کند اما همه بازی های فوتبال را بسیار با دقت زیر نظر دارد ، از آنچه در این فوتبال می گذرد گلایه دارد و در صفحه فیس بوک خود سئوالی را مطرح می کند از این خیرین نازنین که می توانند چیزی نزدیک به یک میلیون دلار را از مرز خارج کنند تا یک بازیکن خوب که به سبب طمع مدیر برنامه هایش در این مخمصه افتاده به کشور برگردد.
نامه فیس بوکی محمد بنا خطاب به مردم ایران ، این است که در ادامه می خوانید:
اول باید از همه عزیزانی که در پی بازگرداندن محمدرضاخلعتبری این فوتبالیست خوب و ملی پوش مان از فوتبالی که به نام جعلی فعالیت می کند تشکر کنم. این دومین بار است که راجع به فوتبال, ورزشی که خودم هم بازی می کردم و دوستش دارم صحبت می کنم.
در پی اتفاقاتی که این چند روز افتاده و ذهن مرا درگیر خود کرده، به یاد امیر علی اکبری این قهرمان خوب مان که یکی از نوادر کشتی فرنگی جهان است افتادم که چند وقت پیش به کشور آذربایجان رفته بود و با اینکه پیشنهادی اغوا کننده و بسیار بالای مالی به او داده بودند تا تغییر ملیت بدهد و برای این کشور کشتی بگیرد، ولی بعد از این همه بی مهری که من می دانم و بسیار ها نمی دانند، این فرزند ایران به تمام این پیشنهادها و تمام امکاناتی که برایش فراهم می کردند پشت پا زد و برای عشق به ایران و مردم، عشق به پیراهن تیم ملی کشورش برگشت تا دوباره زیر پرچم ایران عزیز کشتی بگیرد و به امید خدا در مسابقات جهانی به افتخاری دیگر دست یابد.
تمام حرفم این است که آیا مسئولی، نهادی و یا خیری این همه عشق به کشور و دوبنده تیم ملی ایران را ندید.
فرزند کوچک ایران زمین – محمد بنا


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.