نحوه جذب نیروهای مورد نیاز شرکت پرداخت الکترونیک سامان

اخبار استخدام

مدیر منابع انسانی این شرکت تشریح کرد

نحوه جذب نیروهای مورد نیاز شرکت پرداخت الکترونیک سامان

مدیر منابع انسانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، فرآیند جذب نیروهای مورد نیاز این شرکت را تشریح کرد.

مهندس امیرحسین آزادی،رئیس اداره توسعه منابع انسانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در گفت و گو با خبرنگار بازار کار پیرامون نحوه جذب رشته های مورد نیاز این شرکت گفت: همانگونه که در فراخوان استخدامی این شرکت که در نشریه بازار کار منتشر شده اشاره شده است، براساس فعالیت شرکت بیشترین نیروهای مورد نیاز بخش فنی،فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر، برق و الکترونیک است.

وی ادامه داد: در کنار بخش فنی، در واحدهای پشتیبانی و بازاریابی نیز به تناسب کار، فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، مدیریت و… جذب می شوند.

آزادی در تشریح فرآیند جذب نیروها گفت: در شرکت پرداخت الکترونیک سامان فرآیند جذب افراد در چندین مرحله زیر نظر کمیته جذب نیروی انسانی انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از دریافت رزومه ها، بررسی می شود که آیا متقاضیان شرایط اولیه خواسته شده را دارند یا خیر؟ افزود: در مرحله بعد با افراد تماس گرفته شده و با توجه به نوع شغل یک مصاحبه اولیه انجام می شود.

مدیر منابع انسانی این شرکت ادامه داد: سپس کمیته تخصصی جذب که حداقل نمایندگی از بخش های فنی، اداری و برنامه ریزی عضو آن هستند از نظر داشتن شرایط اداری و عمومی داوطلب را مورد ارزیابی قرار داده تا در نهایت با نظر مدیر عامل و بهترین ها استخدام شوند.

وی با اشاره به اینکه پس از این مراحل برای برگزیدگان دوره های آموزشی برگزار می شود افزود: زمان دوره های آموزشی نیز با توجه به نوع شغل بین یک هفته تا یک ماه است.

آزادی در پایان سخنانش به داوطلبان توصیه کرد تا برای موفقیت در بازار کار کشور توانمندی های خود را افزایش دهند و افزود: فارغ التحصیلان به معلومات دانشگاه اکتفا نکنند و با افزایش توانمندی هایشان زمینه اشتغال خود را هموار کنند.

لازم به ذکر است که علاقه مندان جهت مشاهده آگهی استخدامی این شرکت به نشریه بازار کار و ارائه رزومه کاری به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.sep.ir مراجعه کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.