نخستین همایش بین المللی مراقبت های خاص دندانپزشکی امروز در مشهد آغاز شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در این همایش سه روزه ۴۰۰ دندانپزشک عمومی و متخصص داخلی وکشورهای ژاپن و عربستان و همچنین نمایندگان سازمان iبهداشت جهانی در بخش بیماری های دهان و دندان حضور دارند.

 به گزارش تفسیری  گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛دکتر بلوریان هدف از برگزاری اولین همایش بین المللی مراقبت های خاص دندانپزشکی را ارتقای سطح علمی دندانپزشکان در زمینه هرضه خدمات درمانی iبه بیماران خاص دندانپزشکی و تشخیص و درمان سریع هنگام بیماران پرمخاطره از طریق ارتباط بیشتر بین متخصصان پزشکی و دندانپزشکی اعلام نمود.

وی  افزود: از ۲۰۰مقاله ارسالی iبه دبیرخانه همایش ۷۰ مقاله iبه صورت سخنرانی و ۱۰۰مقاله iبه صورت پوستر،  ارائه می شود.

خطای درمانی در دندانپزشکی، اخلاق در دندانپزشکی، لیزر و طب مکمل در دندانپزشکی، درد، بیماری های ساختار بدنی نظیر دیابت، کلیه، بیماریهای عفونی، زنان، دارو درمانی و تشخیص سریع هنگام بیماریها از جمله میزگردهای اولین همایش بین المللی مراقبت های خاص دندانپزشکی است.

این همایش با محورهای ، مدیریت خطرات جدی بیماری های سیستمیک در مطب دندانپزشکی ، تشخیص سریع هنگام بیماران سیستمیک بر اساس تظاهرات دهانی، ضرورت انجام درمانهای اورژانس در بیماران خاص و دندانپزشکی پیشگیری در بیماران خاص برگزار شده است .
 
دندانپزشکان عمومی و متخصص ، پزشکان عمومی ، متخصصین داخلی ، انکولوژی و رادیوتراپی، گوش و حلق و بینی، عفونی، قلب، مغزو اعصاب و غدد از جمله گروههای هدف اولین همایش بین المللی مراقبت های خاص دندانپزشکی  است .
 
برای شرکت نمایندگان در این همایش  ،۲۷ امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.نخستین کنگره بین المللی مراقبت های خاص دندانپزشکی iبه همت مرکز تحقیقات بیماریهای دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزارشده است ./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.