نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که شعار آن«با هم بخوانیم» است، صبح روز شنبه ۲۵ شهریور با حضور معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد و جمعی از دست اندرکاران رسانه‌ها برگزار می‌شود.

امروز و در نخستین روز این نمایشگاه راس ساعت ساعت ۱۸ نشست تخصصی «نشریات عامه پسند و فعالیت های حرفه ای هنرمندان» به میزبانی نشریه زیر و بم و با حضور بهنوش بختیاری (بازیگر) و همسرش مجید اخشابی (خواننده) و اجرای عباس کریمی در تالار چاردیواری برگزار می‌شود.

همچنین فردا جمعه ۲۴ شهریورماه ساعت ۱۵ نشست تخصصی با موضوع «نقد توصیه‌های بهداشتی نشریات در حوزه پوست و مو» به میزبانی نشریه سلامت با حضور دکتر محمدعلی نیل‌فروش‌زاده، متخصص پوست، مو و زیبایی و با اجرای دکتر امیر عباس فتاح‌زاده مدیر مسئول نشریه سلامت، در تالار چاردیواری برگزار می‌شود.

فردا ساعت ۱۸ یک نشست تخصصی دیگر با موضوع «یک نوزاد، یک درخت» و با هدف بررسی نقش و جایگاه محیط زیست در زندگی انسان‌ها با حضور مهناز افشار، امیرآقایی و دکتر پیمان یوسفی‌آذر، عضو هیات مدیره انجمن علمی جنگلبانی ایران با میزبانی نشریه نی نی و در همین تالار (چاردیواری) برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی توسط معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.