نخستین گوشی موبایل برای کودکانه ۴ساله ساخته شد

۲۸اردیبهشت،

 

کارشناسان تلفن‌همراه تازهی روانه بازار کرده‌اند که گفته می‌شود به صورت اختصاصی برای کودکان ۴ ساله طراحی و تولید شده است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این تلفن‌همراه ۱stFone نام دارد و روز قبل توسط شرکتی معرفی شده است که این روزها گوشی‌های هوشمند با قابلیت استفاده آسان توسط اشخاص کهنسال را تولید می‌کند.
 
این اولین دستگاه تلفن‌همراه جهان محسوب می‌شود که برای کودکان ۴ ساله تولید شده است و برای آن دسته از کودکانی عرضه می‌شود که والدین آن‌ها تصور می‌کنند استفاده از این دستگاه برای فرزندشان لازم است.
 
این گوشی با محدودیت‌های فراوان ساخته شده است و امکان برقراری تماس را برای کودکان فراهم می‌کند. شرکت سازنده همچنین اعلام کرده است که کلیدها و بدنه این محصول متناسب با انگشتان کوچک کودکان طراحی شده است و همه امکانات مورد نیازبه راحتی در اختیار کودکان است.
 
شرکت سازنده در بیانیه‌ای اعلام کرد: «1stFone تلفن‌همراه کوچکی است که امکان برقراری تماس فقط با اشخاصی که مورد نیاز است را فراهم می‌کند و کارایی دیگری برای آن در نظر گرفته نشده است. این محصول مختص کودکان ۴ ساله است».
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «1stFone ساده‌ترین تلفن‌همراه جهان محسوب می‌شود که البته برای آن قابلیت‌های نوآورانه فراوانی در نظر گرفته شده است این محصول را برای کودکان منحصر به‌فرد و کاربردی می‌کند».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.