نرخ امتیاز تسهیلات مسکن ۵۲۰ هزارریال شد

۲۵م دیماه ،

بینا- هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن بین ۰٫۰۵ تا ۱٫۸درصد افزایش قیمت همراه بود و در مرز ۵۲۰ هزار ریال خرید و فروش شد.
براساس گزارش ایرنا،‌همچنین دربازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می گردد، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد اجاره مپنا ۲۴ هزارو ۹۰ برگه، گواهی سپرده انصار ۱۵هزار و ۴۶۰ برگه و اجاره امید ۱۳هزارو ۲۸۰ برگه از آن خود کردند.
طبق اعلام ناظر فرابورس، ۵۵٫۶ میلیون حق تقدم استفاده نشده بانک دی، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت معامله شد. کارگزارانی که حق تقدم این نماد را خریداری می کنند، می بایست علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم، مبلغ اسمی هر سهم را نیز از مشتری دریافت کرده و به شماره حساب اعلام شده واریز کنند.

*سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در فرابورس درج شد
شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال به عنوان هفتاد و سومین نماد معاملاتی و سی و هشتمین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد.
این شرکت با نماد معاملاتی ˈثغربˈدر زمینه انبوه سازی، املاک و مستغلات فعالیت می کند و شرکت سرمایه گذاری مسکن از سهامداران عمده آن محسوب می گردد.
همچنین در حالی که امروز در بازارهای فرابورس ۹۷ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۲۴۲ میلیارد و۵۵۰ میلیون ریال دادو ستد شد، بیشترین حجم معاملات را بانک دی با معامله بیش از ۴۱ میلیون سهم و به ارزش ۵۱٫۱ میلیارد ریال به خود اختصاص داد. در همین حال کمترین حجم معاملات را بازرگانی و تولیدی مرجان کار داشت و با این که تنها یک سهم آن معامله شد، با ۱٫۸درصد رشد قیمت به نرخ ۸۲۵۰ریال رسید.
از سوی دیگر، بر خلاف روز قبل شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با کسب بیشترین رشد قیمت از تامین مواد اولیه فولاد صبا نور سبقت گرفت و هر سهم آن با ۵ درصد افزایش نرخ ۹۶۴۵ ریال را ثبت کرد و پس از آن تامین مواد اولیه فولاد صبا نور با رشد ۴٫۹ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت و هر سهم آن به قیمت ۳۳ هزار و ۳۱۸ ریال رسید.
این در حالی است که مهندسی صنعتی روان فناور با ۴٫۹ درصد افت بیشترین کاهش قیمت نرخ ۲۳۷۱ ریال را از آن خود کرد .

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.