نشست بیفایده کمیته انضباطی باطلبکاران شاهین

 در این نشست افراد مختلفی مانند فیروز کریمی، استیلی، عزیزیان، نوری، بیات، دکتر تیم شاهین، علیرضا نعمتی ، آل نعمه، ایجنت های چند بازیکن و …حضور داشتند. ابتدا بحث جریمه بابت سقوط مطرح شد که چون پول نقدی برای پرداخت وجود نداشت به خودی خود منتفی شد زیرا همه معتقد بودند جریمه و تخفیف مربوط به زمانی است که به طلبکار پول نقد پرداخت می شود اما بر خلاف تبلیغات اخیر مشخص شد که هیچ وجه نقدی وجود ندارد و قرار است چک های شخصی علی افراشته از طلبکاران دریافت و به جای آن چک به تاریخ بهمن ماهتوسط باشگاه پرداخت گردد. این خواسته مورد توافق قرار نگرفت و همگان اعلام کردند چک های شخصی افراشته اعتبار بیشتری دارد و اگر قرار است بازهم چک مدت دار دریافت نمایند ترجیح می دهند همین چک ها را حفظ کنند.

 در خلال نشست بحث لفظی بین عزیزیان و محمدپور به وجود آمد و عزیزیان که حکم جلب و توقیف اموال افراشته را در اختیار دارد اعلام کرد اگر تا فردا پول دریافت نکند روی همین احکام قضایی اقدام می کند. او گفت: شما قول داده بودید امروز با پول به جلسه بیایید اما حالا بازهم بحث چک مدت دار را مطرح می کنید.

 مسئولین کمیته انضباطی هم اظهار داشتند: ما وظیفه ای در قبال برگزاری چنین نشست هایی نداریم اما می خواستیم این مشکلات حل گردد و از بدهکارترین باشگاه هم شروع کردیم ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم. با این روند جلوگیری از حضور شاهین در لیگ و کسر امتیاز از ابتدایی ترین احکام خواهد بود و امیدواریم برای این موارد هر چه سریع تر راهی بیابند.

 نعمتی که حکم مزایده سهام باشگاه را در اختیار دارد هم در جلسه حاضر بود و با او هم توافقی صورت نگرفت تا روز ۲۸تیرماه به عنوان روز مزایده به روز سرنوشت ساز شاهین تبدیل گردد.

 همه این ها در حالی است که شاهینی ها با انتخاب کللی فر به عنوان سرمربی اعلام کرده اند قصد بستن تیمی مقتدر و بازگشت به لیگ برتر را دارند!


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.