نظارت بر قیمت و عرضه کالاها در خراسان رضوی تشدید می شود


نظارت بر قیمت و عرضه کالاها در خراسان رضوی تشدید می شود

۱۸:۴۴ (پنج شنبه ۷ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

تشدید نظارتها بر قیمت و عرضه کالاها در خراسان رضوی، تعریف ۱۲ سرفصل گردشگری برای کاشمر و ارسال سه هزار اثر به جشنواره فرهنگی ادبی هنری فانوس اخبار خراسان رضوی هستند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از افزایش و تشدید نظارتها بر قیمت و عرضه کالاها و خدمات و برخورد با متخلفان اقتصادی در این استان خبر داد.

علی صفرزاده اظهارکرد: همزمان با تشدید نظارتها و افزایش ذخیره کالاهای اساسی، برخورد با متخلفان فضای کسب و کار بیشتر و دقیقتر می شود.

وی مقابله با گرانفروشی، برخورد قاطع با متخلفان و احقاق حقوق مردم را از مهمترین اهداف تشدید نظارتها بر ارایه کالاها و خدمات دانست.

۱۲ سرفصل گردشگری برای کاشمر تعریف شده است

سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: اقدامات لازم برای ایجاد منطقه نمونه ویژه گردشگری در کوهسرخ انجام و تاکنون ۱۲ سرفصل گردشگری برای این منطقه تعریف شده که امیدواریم توسط مسئولان استانی در خراسان رضوی به تصویب برسد.

مهدی محمودی به سفر هیئت دولت به استان در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: مشخصات ۲۷ طرح از این شهرستان برای اجرا به استان ارسال شده که امید است برای آنها تصمیم گیری مناسبی صورت بگیرد.

اجرای پروژه های مسکن و راه سازی رشتخوار تسریع شود

فرماندار رشتخوار خواستار تسریع در اجرای پروژه های اداره مسکن و راه سازی این شهرستان شد.

هاشم جنگی گفت: با توجه به اینکه حدود ۳۰ درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان در اختیار اداره مسکن و راه سازی است باید در اجرای پروژه های این دستگاه تسریع ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی در شهرستان فاقد ساختمان اداری مناسب هستند خواستار تسریع در راه اندازی و بهره برداری از این پروژه ها شد.

همایش بزرگداشت روز شوراهای اسلامی در بجستان برگزار شد

همزمان با نزدیک شدن به روز ۹ اردیبهشت روز شوراها، همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا و تقدیر از شوراهای اسلامی نمونه شهرستان بجستان برگزار شد.

نورعلی خسروی معاون فرماندار بجستان در این همایش که در شهر یونسی برگزار شد، با تشریح وظایف و کارکردهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار تلاش برای اتخاذ تصمیمات سازنده و مثبت در آن شد.

در این مراسم از شورای اسلامی شهر یونسی و روستای مزار از توابع بخش مرکزی به عنوان شوراهای اسلامی نمونه شهری و روستایی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال سه هزار اثر به جشنواره فرهنگی ادبی هنری فانوس

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از ارسال  سه هزار اثر به نخستین جشنواره فرهنگی ادبی هنری فانوس خبر داد.

راضیه باباخانی درس‌های انقلاب، هویت، دوست‏یابی و خانواده، دشمن‌شناسی و فرهنگ اسلامی و بومی را به‌عنوان موضوعات جشنواره برشمرد و اظهار داشت: موضوعات جشنواره عموما جزو فعالیت‌هایی هستند که در طول سال در کانون صورت می‌پذیرد و برخی نیز بر اساس حساسیت‌های روز جامعه انتخاب شده‌اند برای همین استقبال خوبی از آن‌ها صورت گرفت.

.

.

.

.

..

.

.

.مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.