نقاشی معنادار کودک پاکستانی برای نمایندگان کنگره آمریکا(+عکس)

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

نبیله رحمان دختر ۹ ساله این معلم پاکستانی و پسر ۱۳ ساله اش زبیر نیز به همراه پدر به نمایندگان آمریکا توضیح دادند که چگونه مادر بزرگ ۶۷ ساله شان ” بی بی” در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در ۲۴ اکتبر کشته شد.

یک خانواده پاکستانی به دعوت یکی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا برای شهادت علیه حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در  پاکستان، میهمان مجلس آمریکا بود.

خانواده ” رفیق الرحمان” معلم پاکستانی که در منطقه وزیرستان شمالی زندگی می کند اکتبر امسال با اتفاق ای دلخراش مواجه شد.

مادر ۶۷ ساله رفیق در اثر حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شد. تا کنون صدها نفر غیر نظامی در اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به مناطق قبیله نشین پاکستان کشته شده اند و این مساله به موضوعی مورد اختلاف در روابط واشنگتن و اسلام آباد تبدیل شده است، اما با این حال دولت آمریکا اصرار دارد از این روش عملیاتی خود برای مبارزه با افراط گرایان و ستیزه جویان و شکار رهبران آنها در مناطقی چون پاکستان، افغانستان،یمن و سومالی استفاده کند.

نکته جالب در جلسه کنگره آمریکا که با حضور خانواده پاکستانی برگزار شد نقاشی جالبی از نحوه حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به خانه این معلم پاکستانی بود که توسط دختر ۹ ساله اش برای توضیح  به اعضای کنگره آمریکا کشیده شده بود.

آیا این نقاشی می تواند نبیله را تبدیل به ملاله دوم در رسانه های غرب کند؟ ملاله یوسف زی دختر ۱۵ ساله پاکستانی پس از ترور نافرجامش از سوی طالبان و انتقال به بریتانیا برای مداوا تبدیل به چهره ای بین المللی شد به نحوی که نامش از سوی بعضی رسانه ها درمیان نامزدهای دریافت نوبل صلح ۲۰۲۴ به میان آورده شد.

نبیله رحمان دختر ۹ ساله این معلم پاکستانی و پسر ۱۳ ساله اش زبیر نیز به همراه پدر به نمایندگان آمریکا توضیح دادند که چگونه مادر بزرگ ۶۷ ساله شان ” بی بی” در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در ۲۴ اکتبر کشته شد.

دولت آمریکا تا کنون این حمله را مورد تایید قرار نداده و مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است.

نبیله الرحمان در حال نشان دادن نقاشی اش از حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به خانه شان

نبیله در کنار برادر ۱۳ ساله اش زبیر

رفیق الرحمان معلم پاکستانی و پدر خانواده که مادرش را در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا از دست داده است


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.