نقدی: قطار پیشرفت ملت ایران به ورزش هم رسید

به گزارش ایرنا، محمدرضانقدی چهارشنبه شب درمراسم تجلیل از ورزشکاران حامی مردم فلسطین افزود:روح ورزشکاری ، روح جوانمردی دفاع ازمظلوم وایستادگی در مقابل زور است. اگر اجازه ابراز وجود به این روح داده شود هیچ ورزشکاری نیست که این فرصت را در اختیار داشته باشد و تن به ظلم بدهد.

وی گفت: فقط ورزشکاران ما این افتخار و فرصت را دارند که نیات خود را در میادین ورزشی ابراز کنند.

وی افزود: نظام ما تبلور چنین روحیه ورزشکاری است؛ روحیه ورزشکاری ایستادن تمام قد در مقابل ظلم وزورو نه گفتن به زورمداران عالم باوجود همه فشارها و سختی این کار است.

وی با اشاره به حرکتهای سازندگی و مقاوم سازی روستاها در سالهای اخیر گفت: همین حادثه زلزله اگر ۱۵ سال پیش اتفاق می افتاد کمتر از ۱۰ هزار کشته نداشتیم.

نقدی گفت پیشرفت ها در تمام جنبه ها در حال توسعه است و قطار پیشرفت ملت ایران هرچند دیر به ورزش هم رسید و شاهد درخشش ورزشکارانمان در المپیک بودیم.

وی افزود این موفقیت در مقایسه با گذشته کاری بسیار درخشان و ارزشمند و یک جهش در کسب قله های قهرمانی است هر چند به نسبت آینده کاری کوچک است.

وی تاکید کرد: رژیم غاصب اسراییل در حال سقوط است و کسی شکی در این باره ندارد.مناقشه در مورد زمان آن است.همه اذعان دارند این رژیم از بین رفتنی است همانگونه که امروز اسمی از رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی نیست طلیعه آن از هم اکنون پیداست.

سردارنقدی گفت: روز قدس شاهد حضور ۱۰۰ میلیون انسان آزاده هستیم که در ۱۴۰۰ شهر جهان به خیابانها می آیند.

دوازدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد حامی ملت مظلوم فلسطین در آستانه روز جهانی قدس وبا شرکت جمعی از مسوولان ورزش ایران و نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین و نیز کاردار سفارت سوریه در تهران، چهارشنبه شب در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

ورزشی**۱۵۸۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۹۷۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.