نقوی حسینی:جلیلی اعتقادی به طرح شعارهای چشم نواز و احساسی ندارد

۱۳خردادماه،

naghavi.jpg

مسئول امور استان‌های ستاد جلیلی گفت:جلیلی اعتقادی به طرح شعارهای چشم نواز و احساسی ندارد و به دنبال طرح موضوعی اساسی در نحوه ی مدیریت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سید حسین نقوی حسینی در جمع حامیان سعید جلیلی در تبریز افزود: جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت های بسیار بالایی برای رشد و ارتقا دارد که باید به نحو مطلوب از این ظرفیت ها بهره ببریم و امروز ما به کسی نیاز داریم که بتواند روابط ارکان مختلف نظام را برای آزادسازی این ظرفیت ها بکار بگیرد.

این نماینده حامی جلیلی به ضرورت توجه به قابلیت ها و مزیت های مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: دکتر جلیلی به جای وعده های غیرقابل تحقق، مشکل اساسی نظام اداری و تصمیم گیری کشور را شناسایی کرده و اصرار دارد تا با تکیه بر قابلیت های موجود، به سمت اهداف انقلاب حرکت کنیم.

نقوی در پاسخ به شبهه‌ای مبنی بر عدم دارا بودن سابقه اجرایی جلیلی گفت: کسانی که چنین مطلبی را دامن می زنند از وظایف، ماموریت ها و اهمیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان بی اطلاع می باشند.

وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی، مهمترین مسائل کشور را که حل آنها از توان مدیریت های معمولی خارج است، مدیریت کرده و به ثمر می رساند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در موضوعی همچون تحریم ها، نقش دبیرخانه در کنترل اثرات تحریم ها غیرقابل انکار است، یا در مسائل مختلفی همچون پرونده ی هسته ای و موضوعات امنیتی مدیریت دکتر جلیلی قطعا تعیین کننده بوده اما به سبب محرمانه بودن بسیاری از این فعالیت ها، کسی مطلع نمی شود که چه کسانی در حال فعالیت بوده اند، بنابراین سابقه اجرایی دکتر جلیلی، در سطحی بسیار بالاتر از وزارتخانه ها قابل تصور است.

نقوی با اشاره به گفتمان مقاومت و پیشرفت که از سوی جلیلی پیگیری می گردد و در تبیین چیستی این گفتمان گفت: از ابتدای انقلاب هر گاه در مقابل دشمن ایستاده ایم، پیشرفت و توفیق نصیب مان شده و هرگاه در مقابل دشمن نرمش نشان داده ایم، امتیازات فراوانی داده ایم دکتر جلیلی می گوید اگر مقاومت کنیم در پی اش پیشرفت حاصل خواهد شد و این گفتمان برآمده از منشور امام امت(ره) است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.