نمایشگاه تصویرسازیهای ایلیاتهمتنی

نمایشگاه تصویرسازی های ایلیا تهمتنی با عنوان”شرح و تعلیقه ای بر منیت” به همراه نمایش ویدیوآرت ” منیت “از تاریخ ۱۳الی ۲۱ شهریور ماه از ساعت ۱۱الی ۲۰ در گالری هما برگزار می شود. این نمایشگاه که شامل گزیده ای…

نمایشگاه تصویرسازی های ایلیا تهمتنی با عنوان”شرح و تعلیقه ای بر منیت” به همراه نمایش ویدیوآرت ” منیت “از تاریخ ۱۳الی ۲۱ شهریور ماه از ساعت ۱۱الی ۲۰ در گالری هما برگزار می شود.

این نمایشگاه که شامل گزیده ای از آثار ۲ سال گذشته هنرمند می باشد که پس از تجربه موفق نمایشگاه پرفورمنس “آی گاو! تو جاودانه خواهی شد ” که در قالب کتاب هم توسط نشر مروارید به چاپ رسید و پرفورمنس چای طرح پهلو و خشونت فتنه انگیز برپا خواهد شد.

ایلیا تهمتنی در کارنامه هنری خود برپایی بیش از۱۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی وشرکت در بیش از ۲۰ فستیوال و کسب عناوین متعدد و همچنین انتشار بیش از ۱۶ کتاب و تولید نزدیک به ۱۲ ویدئو و فیلم کوتاه را دارد.

شرح و تعلیقه ای بر منیت از مجموعه مَنیَت است که بعد از سه گانه پُژ در قالب نمایشگاه پرفورمنس وکتاب ارائه خواهد شد.

گفتنی است ، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ ۱۷ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در مرکز هنری شیرین واقع در تهران، خیابان ولنجک، خیابان ۱۸ ام ، پلاک ۹ ، گالری شماره ۲ –تلفکس:۲۲۴۰۲۲۲۶ برگزار می شود.

(مغایرت تاریخ گشایش و افتتاحیه به علت تعطیلات پیش بینی نشده تهران می باشد)

(www.aftabir.com)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.