نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و معرفی بازی عصر اقتدار – اخبار فناوری

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، رحیم احمدی‌روشن در حاشیه مراسم معرفی بازی رایانه‌ای عصر اقتدار در محل غرفه بسیج دانش‌آموزی در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: جوانان و نوجوانان بعد از انقلاب ذهن پویا و آماده‌ای برای پذیرش فرهنگ غنی اسلامی دارند. احمدی روشن ادامه داد: جوانان به سیستم‌های رایانه‌ای علاقه فراوانی دارند و مقاصد و خواسته‌های خودشان را از این طریق به دست‌ می آورند.

پدر شهید هسته‌ای احمدی روشن تصریح کرد: یکی از مقاصد جوانان آشنا شدن با فرهنگ غنی اسلامی به وسیله فضای مجازی است که این کار بسیار خوبی است.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از شهید مصطفی احمدی روشن در دوران دانشجویی وی پرداخت و ادامه داد: در سال ۷۸ تا ۸۰ مصطفی معاون بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بود که آن زمان مانند الان سیستم‌های رایانه‌ای در اختیارشان نبود. مصطفی سیستم رایانه‌ای را قرض می‌کند تا به وسیله آن مظلومیت مردم فلسطین را به گوش آزادیخواهان دنیا برساند.

احمدی‌روشن ادامه داد: استفاده از فضای مجازی کمک بسیار بزرگی برای پیشرفت فرهنگ غنی اسلامی در نسل جوان و نوجوان ما دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها اثر مثبت و سازنده‌ای در جوانان می‌گذارد و در اشاعه و انتقال فرهنگ شهید و شهادت به جوانان و نوجوانان کمک می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازی رایانه‌ای عصر اقتدار، اولین بازی است که در آن شهر تلاویو بازسازی و برای وقوع یک اتفاق آماده شده است. این بازی توسط بسیج دانش آموزی در محل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال معرفی شد.

همچنین پدر شهید احمدی روشن از مراحل ساخت بازی «راز روش» که بر اساس زندگی و روند شهادت شهید مصطفی احمدی روشن در حال ساخت است بازدید کرد.

۵۶۵۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.