نمایشگاه هفته دفاع مقدس دربوستان جوانمردان برپا می شود

شهردارمنطقه ۵ گفت : در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی ، فرهنگی به مدت ۱۰ روز دربوستان جوانمردان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه۵  ، سعید طلوعی شهردار منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت : در این نمایشگاه سعی می‌شود صحنه عملیات های دفاع مقدس برجسته‌سازی شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند در مدت برپایی این نمایشگاه با جزئیات و برجستگی‌هایی عملیات های دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد :‌ تلاش است در قالب نمایشگاه رزمی – فرهنگی اسناد و آثار به دست آمده از این دفاع جانانه را به صورت زنده و عملی به نمایش گذاشته شودبه طوری که مقدمات برپایی این نمایشگاه در یک فضای مناسب و با طراحی شایسته در حال انجام است.
وی افزود: در این نمایشگاه انواع و اقسام ادوات، ماشین آلات جنگی، جنگ افزارها، انواع اسلحه، و راههای مقابله با بمب های شیمیایی و میکروبی ارایه شده است.
شهردارمنطقه تصریح کرد: نمایشگاه به مدت ۱۰روز دربوستان جوانمردان برپا وآماده استقبال ازشهروندان است
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مجاهدتهای ۸ سال دفاع مقدس حداقل وظیفه دینی و شرعی ماست و برپایی این گونه نمایشگاه ها در محلهای عمومی می تواند باعث تثبیت رابطه نسل سوم با انقلاب شود و از سوی دیگر آنان را متوجه کند که این انقلاب عظیم چه طوفانها و بلایایی را با اقتدار و عظمت پشت سر گذاشته است.
طلوعی با اشاره به برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و دوران دفاع مقدس گفت‌: همزمان با برپایی نمایشگاه بازدید ازخانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس نیزبرگزارمی شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.