نمایش موزیکال ˝مرد عنکبوتی˝ در برادوی روی صحنه رفت

۰۱م آذر ،

نمایش موزیکال ˝مرد عنکبوتی؛ تاریکی را خاموش کن˝ با کارگردانی ˝جولی تیمر˝ در برادوی (نیویورک) روی صحنه رفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از موفقیت کمیک “مرد عنکبوتی” روی پرده سینما، این بار ستاره کمیک توانایی خود را روی صحنه تئاتر امتحان می‌کند و برای این کار، تئاتر برادوی اصلی‌ترین سالن خود را در اختیار “جولی تیمر” قرار داده تا او به همراه گروه موسیقی U2 یکی از پر هزینه‌ترین نمایش‌های این سالن معروف را اجرا کند.

بنابر این گزارش، این نمایش موزیکال بر اساس کتاب‌های کامیک “مرد عنکبوتی” با بازبینی “روبرتو آگوئر ساکاسا” اجرا می‌شود. موسیقی و متن اشعار این موزیکال نیز توسط “بو نو” و “ادج”، خواننده و نوازنده گروه موسیقی U2 اجرا می‌کنند.

داستان این نمایش بیشتر از فیلم سینمایی “مرد عنکبوتی” محصول سال ۲۰۰۲ میلادی اقتباس شده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی رسمی برادوی، از ویژگی‌های این نمایش موزیکال در نوع اجرا می‌توان به دکور بسیار عظیم و مدرن، وجود چندین صحنه متحرک، شبیه‌سازی برج‌های معروف منهتن و اجرای صحنه‌های درگیری و اکشن بالای سر تماشاگر و… اشاره کرد.

این نمایش موزیکال از روز ۲۰ماه نوامبر ۲۰۱۲ تا ۱۷ ماه مارس ۲۰۲۴ میلادی (۳۰ آذر تا ۲۷ اسفندماه) در برادوی اجرا می‌شود. در این اجرا بازیپرانی همچون؛ “ریو کارنی”، “جنیفر دامیانو” و “پتریک پیج” نقش آفرینی می‌کنند.

گفتنی است، تماشای نمایش موزیکال “مرد عنکبوتی؛ تاریکی را خاموش کن” که پرخرج‌ترین نمایش تاریخ برادوی است، بخاطر استفاده از حرکات موزون در صحنه‌های درگیری برای دیدن کودکان محدودیت ندارد و برای تمام رده‌های سنی آزاد اعلام شده است.

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.