نماینده اسلام آباد غرب: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با کمبود اعتبار مواجه است

۱۶م آذر ،

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب در مجلس با ابراز نارضایتی از روند ایجاد منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، کمبود اعتبار را مانع اصلی در روند اجرای این پروژه عنوان کرد.

علی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به روند اجرای پروژه منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب، اظهار کرد: درخصوص این پروژه تاکنون تنها زمین آن مشخص شده و هیچ کار دیگری در این زمینه صورت نپذیرفته است. کم‌کاری مسوولین پیشین استان از علل پیشرفت نامناسب این پروژه عنوان کرد.

وی با بیان این‌که «ایجاد منطقه اقتصادی یکی از آرزوهای مردم شهرستان اسلام‌آباد غرب است» اظهار کرد: مردم اسلام‌آبادغرب دیگر از وعده‌هایی که مسوولین دربارهٔ احداث این منطقه داده‌اند خسته شده‌اند و می‌خواهند کارهای عملی این پروژه هرچه سریعتر آغاز شود.

وی با بیان این‌که «ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی شهرستان موثر واقع شود.» ابراز عقیده کرد: در سال‌های اخیر بحث‌های بسیاری دربارهٔ این پروژه صورت گرفت که همگی تبلیغاتی بود و کار عملی برای این پروژه صورت نگرفته است. در حال حاضر نیز پیگیر اجرایی کردن این پروژه هستیم و امیدواریم بتوانیم بودجه لازم را برای این عملیاتی کردن آن دریافت کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.