نمونه دیگری از سیر قهقرانی اصلاح طلبان + تصاویر

در تصویر عکس یادگاری اکبرین با ابراهیم حامدی(ابی)خواننده فاسد لس آنجلسی مشاهده می شود که در کنار آن عکسی از وی با آقای منتظری نیز منتشر شده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز،پس از اظهارات سخیف مهدی خزعلی مبنی بر گوش دادن دعای جوشن کبیر یک خواننده زن فاسد لس آنجلسی و اظهار ارادت و مودت با وی، این بار یکی از مدعیان دین‌پژوهی در جریان فتنه ۸۸، تصویری از خود با یکی از خوانندگان فاسد لس‌آنجلسی را در فیس‌بوک منتشر کرده است

 

محمد جواد اکبرین از به اصطلاح روحانیون عضو جریان اصلاح طلبی شاخه فتنه چند سالی است که با رسانه شایعه پراکن بی بی سی تحت عنوان یک دین پژوه ارتباط تنگاتنگ و فعالی دارد .

وی همچنین تحت عنوان کارشناس برای رسانه های ضد انقلاب به تولید محتوا می پردازد.

از اقدامات این نویسنده روزنامه های زنجیره ای دوران اصلاحات مقیم فرانسه می توان به فعالیت در جهت تحریم گسترده انتخابات مجلس و همچنین از حامیان «کمپین یک میلیون امضا » برای لغو قوانین اسلامی اشاره کرد.

اکبرین که در چند سال گذشته در فرانسه ساکن است در مقالاتی به اسم دین‌پژوهشی به اصول اسلام حمله می‌کند.

در تصویر عکس یادگاری اکبرین با ابراهیم حامدی(ابی)خواننده فاسد لس آنجلسی مشاهده می شود که در کنار آن عکسی از وی با آقای منتظری نیز منتشر شده است.

میرزابنویس روزنامه های صبح امروز ، عصر آزادگان و نشاط ، در دوره اصلاحات نیز سعی کرد به تنهایی عنوان جعلی «مجمع طلاب خط امام»(!) را به دوش بکشد اما سرانجام از جرس و رادیو زمانه و برخی رسانه هایی سردرآورد که اصالتاً منکر نبوت و امامت و امام زمان(عج) هستند و علنا دهری گری، ابتذال جنسی و اباحیگری را ترویج می کنند، هم اکنون هم در آغوشکسی عکسی یادگاری می گیرد که بارها با خواندن ترانه های سخیفی به انقلاب اسلامی و بنیانگزار آن توهین کرده است.

سیر حرکتی اصلاح طلبان که روزی تابلو عناوین ارزش و خط امامی را علم می کردند نشان می دهد به تدریج چهره واقعی آنها مشخص شده و دیگر حلقه نفاق رنگی ندارد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.