نواقص استاندارد پیکان وانت رفع شده است

نظام الدین برزگری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته پیکان وانت باردو ۱۳ استاندارد را اجرا نکرده بود که به این علت توقفی در تولید آن به وجود آمد اما از شهریور ماه تا پایان سال مجدانه برای رفع نواقص استاندارد تلاش کرده و آن ها را رفع کرده اند.

وی افزود: نمونه هایی از پیکان وانت نیز از سوی شرکت سازنده و با نظارت سازمان ملی استاندارد به خارج فرستادند تا مراحل استاندارد را طی کند.

وی ادامه داد: اواخر امسال گروهی از سازمان ملی استاندارد خط تولید پیکان وانت را بازدید کردند و حاصل گزارش این گروه رفع کلیه نواقص از سوی شرکت خودروساز بود که ما نیز مراتب را به پلیس راهور ناجا اعلام کرده ایم.

برزگری اضافه کرد: در حال حاضر خودروی غیراستاندارد سواری در کشور نداریم و همه خودروهای ساخت داخل حداقل های استاندارد را رعایت کرده اند و فقط پراید مشکل ABS دارد که با توجه به مصوبه هیات دولت تا پایان سال مهلت دارند تا این مشکل را حل کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد ابراز کرد: در گروه خودروهای باری نیز وانت نیسان سه مشکل در زمینه فرمان، تاپوگراف و ABS را داشت که مشکل فرمان با نصب فرمان دو تکه تلسکوپی حل و تاپوگراف و ABS نیز نصب شده و تاییدیه سازمان استاندارد را گرفته است.

۷۲۳۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۰۸۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.