“نورالدین، پسر ایران” همچنان در صدر جدول پرفروش ها

۲۴م آذر ،

پر فروش های شهر کتاب مرکزی در نیمه اول آذر ؛

کتاب “نورالدین، پسر ایران” که با قرارگیری در میان آثار قابل تقدیر در آیین پایانی جایزه جلال آل احمد، حرف و حدیث هایی را برای این جایزه دربرداشته، همچنان درصدر جدول پرفروشهای شهر مرکزی کتاب قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبممتازنیوز، کتاب “نورالدین، پسر ایران” در نیمه اول آذر ماه همچنان در صدر آثار پرفروش حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهر کتاب مرکزی قرار گرفته است.
بنابر این گزارش، از آثار دیگر قرار گرفته در زمره پر فروش ترین کتاب های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می توان به “پایی که جا ماند” نوشته سید ناصر حسینی پور، “جاده جنگ” نوشته منصور انوری، “وقتی پلنگ خواب است” نوشته حجت شاه محمدی و “بابانظر” نوشته سید حسین بیضایی اشاره کرد.
گفتنی است، که در بخش داستان نیز آثاری با عناوین “دفتر بزرگ” نوشته آگوتا کریستف و با ترجمه اصغر نوری، “قصه های امیر علی” نوشته امیر علی نبویان، “ابریشم” نوشته الکساندر باریکو و با ترجمه طاهر نو کنده، “اتحادیه ابلهان” نوشته جان کندی تولی و با ترجمه پیمان خاکسار و “دیگر تنها نیستی” نوشته استفانو بنی و با ترجمه محمدرضا میرزایی در صدر پرفروش های شهر کتاب مرکزی قرار گرفته اند.
لازم به ذکر است، که از آثار دیگر قرار گرفته در صدر پرفروش های شهر کتاب مرکزی در نیمه اول آذر ماه سال جاری می توان به “افسانه های شاعر گمنام” سروده محمدعلی سپانلو در بخش شعر، “تاریخ سیاسی ایران نوشته جین رالف گارثویت و با ترجمه غلامرضا علی بابایی در بخش تاریخ، “پرتوی بر پولیتیای افلاطون” به قلم سید هادی جعفری امان آبادی در بخش فلسفه، “چهار اثر از اسکاول شین” با ترجمه گیتی خوشدل در بخش روان شناسی و “هنر رنگ” نوشته یوهان اتین و با ترجمه عربعلی شروه در بخش هنر اشاره کرد.
“علم و عمل” نوشته جان لینهان و با ترجمه منیژه مدبر در بخش علم، “خداشناسی از ابراهیم تاکنون” نوشته آرمسترانگ و با ترجمه محسن سپهر، در بخش دین و عرفان، “Baby Enstein 1&2″در بخش آموزش، “آوای و خشن” نوشته جک لندن و با ترجمه محسن سلیمانی در بخش نوجوان، “آ اول الفباست” نوشته نورالدین زرین کلک در بخش کودک، “حریق خزان” با خوانندگی علیرضا قربانی در بخش موسیقی سنتی و “حباب” با خوانندگی محسن یگانه در بخش موسیقی پاپ از محصولات فرهنگی پر فروش دیگر شهر کتاب مرکزی در نیمه اول آذر ماه به حساب می ‌آیند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.