نوروزی: حالم خوب است/از مال دنیا یک ماشین داشتم که آن هم از بین رفت

۳۰م دیماه ،

دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: خوشبختانه در سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی چندانی نشدم و هم اکنون حالم خوب است.

امید نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: چند روز پیش در شیراز دچار سانحه رانندگی شدم که به لطف خدا خودم آسیب چندانی ندیدم اما ماشینم کاملاً از بین رفت.

وی در باره این که چرا در اردوی های تیم ملی شرکت نمی کند گفت: من که بارها گفته ام دیگر با کشتی کاری ندارم ،همه زندگی ام را گذاشتم، با تمام وجود برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورم در بازی های المپیک۲۰۱۲ تلاش کردم اما در نهایت مسئولین به قول هایی که داده بودند عمل نکردند.

دارنده مدال طلای جهان با بیان این که دینم را به کشتی ادا کرده ام، تصریح کرد: کشتی جز خستگی ، دردسر و عقب افتادن از زندگی شخصی برای من چیزی نداشته به همین سبب تصمیم دارم راهم را با دنیای کشتی جدا کنم.

نوروزی با بیان این که از مال دنیا یک ماشین داشتم که آن هم از بین رفت خاطرنشان کرد: در این روزها باید بیشتر تلاش کنم تا این چند سالی را که از زندگی عقب افتادم جبران کنم به هرحال امید وارم مسئولان محترم در آینده رفتار بهتری با قهرمانان داشته باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.