«نوه آقای لین» از امشب به کتاب شب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «نوه آقای لین» نوشته فلیپ کلوده با ترجمه سوسن ضیا از امشب در برنامه رادیویی کتاب شب با صدای بهروز رضوی خوانده خواهد شد.

این کتاب، داستان پیرمردی است که بر اثر جنگ به همراه نوه شیرخواره‌اش به آمریکا مهاجرت می‌کند. این داستان یک اثر کاملا حسی و عاطفی است. پیرمرد مهاجر نه زبان مردم آمریکا را می‌شناسد و نه با فرهنگ آن‌ها آشناست. او تنها یک مرد آمریکایی را پیدا می‌کند که او هم در وضعیت احساسی خوبی قرار ندارد چون به تازگی همسرش را از دست داده است. بین این دو مرد رابطه عجیبی به وجود می‌آید چون هیچ‌کدام زبان یکدیگر را نمی‌دانند ولی با هم درد دل می‌کنند و به بیان غم و غصه‌های خود می‌پردازند.

این رمان که پیش از این توسط مترجمان دیگری هم به فارسی بازگردانی شده است، توسط معصومه خادم‌نیا برای خوانش در برنامه رادیویی، تنظیم شده و با صدای بهروز رضوی خوانده خواهد شد. احسان پویا هم به عنوان منتقد در آخرین برنامه این هفته کتاب شب، این رمان را نقد و بررسی خواهد کرد.

برنامه خوانش رمان «نوه آقای لین» از امشب شنبه ۲۲ مهر، ساعت ۲۳:۳۰ تا روز پنجشنبه از شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود و جمعه شب نیز برنامه نقد آن پخش خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.