نگاهی به داوری مسابقات تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ برتر

به گزارش ایرنا،‌ به همین سبب مردم این خطه همواره پیگیر نتایج تیم های خود بوده و این پیگیری ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر توام با حساسیت های بالاتری است.

داوری های فوتبال از جمله مواردی است که این علاقمندان نسبت به آن حساسیت داشته و همواره نظرات واعتراضات خود را در این زمینه نشان می دهند.

این علاقمندان هفته گذشته در رابطه با قضاوت دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و صبای قم با تکان دادن دستمال های سفید اعتراض خود را به سبک تماشاگران اسپانیایی نشان دادند.

تماشاگران آبادانی بااین گونه اعتراض از توهین و بی‌احترامی به داوران خودداری کردند تا نشان دهند که فقط خواستار رعایت عدالت هستند.

ولی یک هفته بعد در دیدار شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان اشتباهی عجیب از سوی داور این دیدار رخ داد و در حالی که ‘رضا خالقی‌ فر’مهاجم نفت آبادان می ‌توانست با کنترل توپ با دروازه ‌بان تک به تک شود، بازیکن شهرداری با دست توپ را منحرف کرد و این اقدام توسط داور و کمک وی دیده نشد تا در نهایت، نفت آبادان بازی یک بر صفر برده را واگذار کند.

دو روز پس از این دیدار کمیته انضباطی با رای خود ‘مصطفی صبری’ مدافع تیم نفت را از همراهی در دو بازی آینده محروم کرد و دلیل آن، اعتراض وی به رای داور بازی اعلام شد.

به این ترتیب صبری دیدار نفت آبادان برابر استقلال تهران را در هفته سی وسوم لیگ برتر از دست داد.

حال برای این دوستداران فوتبال جای سوال است که چرا بعد از دو هفته تصمیم به محرومیت بازیکن نفت گرفته شد وچرا بعد از ۱۴روز این رای صادر شد و اینکه آیا اشتباهات داوران نیز از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال دیده می شود یا تنها بازیکنان با محرومیت مواجه می شوند؟.

**۷۱۰۴**۱۵۹۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۰۵۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.