نگاه جامع و چند بُعدی در برنامه‌های گودرزی مشهود است / وی به هیچ رانت و باند خاصی وابسته نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

عثمانی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: گودرزی مانند بسیاری از اشخاص دیگر، به رانت و یا باند خاصی وابسته نبوده که بخواهد ترقی کند. توان علمی، شایستگی‌های فردی و اصالت خانوادگی از مواردی است که سبب شده آقای گودرزی تاکنون به چنین مقام و منصبی برسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در جلسه علنی امروز یکشنبه در موافقت با “محمود گودرزی” وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اگر دوستان دیگری قبلا معرفی شده‌اند عمدتا فیزیولوژی ورزش خوانده بودند اما آقای محمود گودرزی یک متخصص مدیریت ورزش در عرصه ورزش مطرح است و این یکی از تفاوت‌های شاخص وی با وزرای پیشنهادی قبلی است.
 
وی افزود: از ویژگی‌های این وزیر پیشنهادی دولت، شناخت وی از وضع موجود است اگر وضع موجود را نشناسیم نمی‌توانیم به سمت وضع مطلوب حرکت کنیم یا زیرمجموعه را حرکت دهیم اما گودرزی برای شناخت وضع موجود ندارد چرا که با شناخت کامل و از همین امروز که ان‌شالله با رای قاطع و جبران کننده نمایندگان، سکان وزارت ورزش و جوانان را در اختیار گرفته و به خوبی اداره خواهد کرد و از همان روز اول مجموعه را به سمت وضع مطلوب به پیش خواهد برد.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: گودرزی مانند بسیاری از اشخاص دیگر به رانت و یا باند خاصی وابسته نبوده که بخواهد ترقی کند. توان علمی، شایستگی‌های فردی و اصالت خانوادگی از مواردی است که سبب شده آقای گودرزی تاکنون به چنین مقام و منصبی برسد.
 
وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شناخت دقیق وی از فرصت‌ها و چالش‌های حوزه ورزش است. در برنامه‌های ارائه شده از سوی وی فرصت‌ها و چالش‌های ورزش به دقت شناسایی شده است در برنامه‌های وزیر پیشنهادی می‌توان به مافیای ورزش، عدم توجه به ورزش شهرستان‌ها، عدم توجه به ورزش همگانی، عدم توجه به ورزش بانوان، عدم توجه به ورزش روستائیان اشاره کرد.
 
عثمانی تاکید کرد: ما گودرزی را پیش از این که به عنوان استاد ورزش بشناسیم به عنوان معلم اخلاق می‌شناسیم و هم چنین حسن خلقی در رفتار گودرزی ما را خوش‌بین می‌کند که با نرمی و لطافت بتواند جامعه جوانان را نیز به خوبی هدایت کند و روی بخش ورزش متمرکز نشود و بخش جوانان را نیز به درستی به پیش ببرد.
 
نماینده مردم بوکان تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کسی است که می‌تواند ارزش را به ورزش ضمیمه کند با ویژگی‌ها و پارامترهای شخصیتی که گودرزی دارد می‌تواند ارزش را به ورزش بازگرداند، ورزشی برای کشور ارزشمند است که به ارزش‌ها گره خورده باشد و با ارزش‌های ما هم منطبق و همسو باشد.
 
عثمانی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های گودرزی این است که وی مدیری توانمند، منعطف و در عین حال قاطع است. قاطعیت دکتر گودرزی در مسند مدیریتی دانشکده ورزش، دانشگاه تهران زبانزد است وی شیوه عملش بررسی و مطالعه است اما وقتی به تصمیم رسید و مطالعات آن پایان یافت تصمیم خود را قاطعانه اجرا می‌کند و آن چیزی است که متاسفانه امروز در میان مدیران دولتی کمرنگ شده و آقای گودرزی می‌تواند در این عرصه الگویی در صحنه سیاسی و دولت تدبیر و امید باشد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: وقتی وزیری، مدیری وارد یک مجموعه می‌شود اگر شناخت کامل و تخصص کافی در خصوص آن مجموعه نداشته باشند چاره‌ای ندارد که از زیرمجموعه‌ها اطلاعات بگیرد  وقتی از زیرمجموعه اطلاعاتی بگیرد این گونه می‌شود که براساس اطلاعات زیرمجموعه تصمیم خواهد گرفت اما اگر آن مدیر با توانمندی و شناخت کامل وارد یک مسند شود می‌تواند به راحتی تصمیم بگیرد گودرزی شخصی است که نیاز ندارد از زیرمجموعه اطلاعاتی بگیرد و قدرت تصمیم گیری‌اش به دست دیگران بیفتد.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ‌دیدگاه جامع و چند بعدی گودرزی در برنامه‌های وی مشهود است توجه خاص به ورزش بانوان و ورزش روستایی جامع است. برنامه‌های آقای گودرزی در عین حال که علمی است اما آرمانی و دست‌نیافتنی نیز نیست بلکه برنامه‌هایی است که با مدیریت وی قابل اجرا است. انشاءالله با رای بالا به گودرزی جبران رای‌های نداده به وزرای پیشنهادی قبلی را نیز بکنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.