نگرانی تهیه کنندگان از وضعیت فروش فیلم های در حال اکران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سالن های سینمایی کشور این روزها میزبان بیشترین تعداد فیلم های سینمایی در حال اکران است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها از فروش چندانی برخوردار نیستند گرچه برخی از تهیه کنندگان این آثار زمان اکران فیلم هایشان را مناسب نمی‌دانند و برخی دیگر نبود تبلیغات و کمبود سالن های سینمایی را مهم ترین عامل در بی فروغ بودن گیشه های سینمایی می‌پندارند اما در این میان فیلمی عروسکی چون “کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی ایرج طهماسب می تواند ۶۸ روز صدرنشین گیشه های سینمایی شود و فروشی ۶ میلیاردی را برای صاحبان این اثر رقم زند.
عروسکی که این روزها حتی محبوب تر از سوپراستارهای سینمایی در میان مخاطب شدند این روزها بیشترین تعداد فیلم های سینمایی که سال گذشته در سی امین جشنواره بین المللی فجر اکران شدند بر پرده نقره ای سالن های سینمایی نقش بسته اند.
فیلم سینمایی”بغض” به کارگردانی رضا درمیشان، “من همسرش هستم” به کارگردانی مصطفی شایسته، “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان،‌ “کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی ایرج طهماسب، “تو و من” به کارگردانی محمد بانکی،‌ “اختاپوس” به کارگردانی سید جواد هاشمی، “هم بازی” به کارگرادانی غلامرضا رمضانی، “آینه های روبرو” به کارگردانی نگار آذربایجانی، “یکی می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی منوچهر هادی، “سلام بر فرشتگان” به کارگردانی فرزاد اژدری هم اکنون در سالن های سینمایی کشور در حال اکران است.
هم اکنون ۴ فیلم سینمایی در ژانر کودک در سالن های سینمایی در حال اکران است. فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” با فروش ۶ میلیاردی “اختاپوس” با فروشی ۱۲۵ میلیون تومانی، “هم بازی” با فروشی ۱۵ میلیون تومانی و “سلام بر فرشتگان” با فروشی ۳ میلیون تومانی قشر کودک و نوجوان را به سالن های سینمایی کشانده اند.
فیلم سینمایی “آینه های روبرو” به کارگردانی نگار آذربایجانی که پس از دو سال فرصت  اکران پیدا کرده است توانست پس از ۳ روز نمایش فروشی ۵ میلیون تومانی را سپری کند.
فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی مصطفی شایسته نیز پس از یک ماه فروش توانست فروشی ۲۰۰ میلیون تومانی را بدست آورد.
فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” نیز در مجموع فروشی ۱۳۰ میلیون تومانی را پس از ۴ هفته اکران برای خود رقم زد.
فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی رضا درمیشیان نیز پس از ۴ هفته اکران فروشی ۱۶۵ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.
تنوع فیلم های اکران شده بر پرده های سالن های سینمایی دست مخاطب را برای نمایش و انتخاب بازگذاشته است. گرچه این نکته را هم باید در نظر داشت با نزدیک شدن به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شاید دیگر فرصتی برای اکران این فیلم ها فراهم نشود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.