نیکبخت: خوب شد قهرمان نیم‌فصل نشدیم!/ گل حنیف را لوث نکنید،داوری قبلا به ضرر ما هم بوده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن چپ پای استقلال در بازی با ملوان نشان داد که نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری دارد.

به گزارش ممتاز؛نیکبخت معتقد است وقتی به او اعتماد می گردد،انگیزه اش بیشتر می گردد و می تواند روز به روز آماده تر شود.او در خصوص بازی با ملوان،عملکرد خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

بازی با ملوان چطور بود؟

بازی خوبی بود،تیم ما بازی را طوفانی آغاز کرد ولی به یکباره نشست کردیم.ملوان در لحظاتی از بازی فشار می آورد و ما هم مجبور شدیم عقب بکشیم.

اگر با اختلاف ۲ گل بازی را می بردید قهرمان نیم فصل می شدید.این موضوع برایتان مهم نبود؟

اتفاقا خوب شد که قهرمان نیم فصل نشدیم.با بچه ها که صحبت می کردم،می گفتند استقلال هر وقت قهرمان نیم فصل نشده،در پایان قهرمان لیگ شده است.امیدوارم اخر فصل جام را بالای سر ببریم.

تصاویر تلویزیونی نشان داد که گل عمران زاده به ملوان آفساید بود،در این مورد چه صحبتی دارید؟

باور کنید من صحنه گل را تا الان که با شما حرف می زنم ندیدم ولی نباید گل حنیف را لوث کنید.در بسیار از بازی ها هم پیش آمده که داوری به ضرر استقلال بوده و این اشتباهات است که فوتبال را زیبا می کند.

در مورد عملکرد خودت صحبت کن.مثل اینکه سرحال بودی؟

خدا را شکر که توانستم در این مدت شرایط بهتری پیدا کنم و باید از کادر فنی و مربی بدنساز استقلال تشکر کنم.من هر قوت برای استقلال بازی کردم گل نخوردیم و این برایم خوشحال کننده است.امیدوارم در آینده هم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

راستی مثل اینکه بعد از گل با حنیف خوشحالی کردی؟

بله همینطور است.حنیف بازیکن با غیرتی است و امیدوارم به تیم ملی هم دعوت شود تا به جام جهانی برود.

شانس قهرمانی استقلال به نظر تو چقدر است؟

از حالا نمی توان در مورد قهرمانی حرف زد.تیم های مدعی رقابت فشرده ای برای کسب جام دارند ولی امیدوارم در نهایت جام را بالای سر ببریم.البته نیاز به حمایت هواداران استقلال هم داریم و از آنها تشکر می کنم که در روز غیر تعطیل برای تشویق استقلال به ورزشگاه آمدند.

مشکلات مالی استقلال که قرار است حل شود؟

فعلا که خبری نیست و اکثر تیم های با این مشکل مواجه می باشند.ما به این نوع زندگی کردن عادت داریم و متاسفانه استقلال و پرسپولیس حمایت نمی شوند.اگر فقط حق پخش را به این دو باشگاه بدهند مشکلات مالی حق می گردد.

راستی فکر می کنی نکونام بهترین بازیکن آسیا شود؟

امیدوارم این اتفاق رخ دهد.تا حالا بازیکنی از استقلال به این عنوان نرسیده و امیدوارم نکونام بهترین بازیکن سال آسیا شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.