هاآرتص: اکثر اسرائیلی‌ها مخالف علمیات زمینی علیه غزه می باشند

۲۹ آبان ،

Getty1.jpg

نتایج نظرسنجی موسسه دیالوگ که برای روزنامه هاآرتص صورت گرفت، فاش ساخت که بیش از دو سوم اسرائیلی‌ها با عملیات زمینی علیه غزه مخالفند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرد، تنها ۳۰ درصد از اسرائیلی‌ها یعنی کمتر از یک سوم حمله زمینی علیه نوار غزه را تایید می‌کنند و ۱۹ درصد دیگر نیز خواهان اعلام آتش‌بس می باشند.

با این حال بیشتر شهروندان اسرائیلی با حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه موافقند تا جایی که بنا به نوشته این روزنامه ۸۴ درصد از اسرائیلی‌ها حمله هوایی علیه نوار غزه را تایید می‌کنند.

این نظرسنجی که توسط موسسه دیالوگ و برای روزنامه هاآرتص صورت گرفت، همچنین نشان داد که حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه در آینده مشخص کننده میزان حمایت مردم و تعداد کرسی‌هایی است که احزاب مختلف اسرائیلی در انتخابات پارلمانی آتی کسب خواهند کرد. بیشتر تحلیلگران معتقدند که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با هدف جلب حمایت یهودیان در انتخابات آتی است.

همچنین بر اساس نظرسنجی مذکور، ۵۵ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی در حمله به غزه رضایت دارند این در حالی است که ۵۲ درصد از عملکرد ایهود باراک، وزیر جنگ و ۴۳ درصد از عملکرد آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی رضایت دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.