«هاروارد مک‌دونالد» صاحب وب‌سایت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید حسینی نویسنده کتاب «هاروارد مک دونالد» که اثرش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال از سوی نشر افق منتشر شد، پایگاه اینترنتی کتابش را راه‌اندازی کرد.

وبسایت اینترنتی «هارواردمک‌دونالد دات کام» با هدف ارتباط بیشترعلاقه مندان به این کتاب و دیگر آثار سید مجید حسینی طراحی و راه‌اندازی شده است.

در این وب‌سایت می‌توان شرح نقدها، میزگردها، مصاحبه‌ها، رویدادها و دیگر مطالب مربوط به نویسنده و کتایش را مشاهده کرد.

از نکات ویژه این وب‌سایت می‌توان به انتشار عکس‌ها و ویدئوهایی که توسط  شخص نویسنده در سفر به آمریکا ثبت و ضبط شده‌اند، اشاره کرد.

بخش وبلاگ‌های این وب‌سایت نیز به بازتاب برخی از مقالات و تحلیل‌های شخصی پیرامون کتاب «هاروارد مک ‌دونالد» در جامعه وبلاگی اختصاص دارد.

«هاروارد مک دونالد» که در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی و منتشر شد روزنوشت‌های سفر «سید مجید حسینی» به هشت ایالت کشور آمریکاست.

حسینی در این کتاب  تجربۀ اجتماعی و مردم شناسی خود را در چهل‌ و یک فریم از ایالات شرقی آمریکا و در دو فریم از کشور کانادا که ایالت پنجاه ویکم آمریکا خوانده می‌شود، مکتوب کرده است.

همچنین در کتاب توجه ویژه‌ای به دانشگاه‌های ایالات شرقی که مرکز دانشگاهی آمریکا هستند شده است بخصوص دانشگاه‌های هاروارد، ام‌آی‌تی، مریلند و کلمبیا بصورت جداگانه «فریم‌هایی» را به خود اختصاص داده‌اند.

حسینی در این سفر بیش از ۲۰۰۰ عکس اختصاصی گرفته است. و بیش از ۲۰۰ قطعه از آن را در کتاب به چاپ رسانده که با توجه به قیمت کتاب بخشی از آن رنگی و قسمت دیگری سیاه‌ و سفید است.

این وب‌سایت در نشانی اینترنتی www.harvardmcdonald.com  در دسترس است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.