هاشمی:‌ بعد از دیدار با مقام معظم رهبری دربارهٔ کاندیداتوری‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم/ نمایندگان: کاندیداتوری شما سبب ارتقاء نظام در جایگاه بین‌المللی خواهد شد

۱۸فروردین۱۳،

در دیدار ۷ نماینده مجلس با هاشمی رفسنجانی مطرح شد

۷ نفر از نمایندگان مجلس ظهر امروز (یک‌شنبه)‌ با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند و خواستار حضور وی در انتخابات شدند.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل، نمین و نیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به دیدار ۷ نفر از نمایندگان مجلس با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: ظهر امروز به اتفاق ۶ نفر از نمایندگان مجلس مشتکل از پزشکیان، تابش، مطهری، پورفاطمی، سنایی و امیری خامکانی برای تبریک عید خدمت آقای هاشمی رفسنجانی رسیدیم.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه هدف از این دیدار تبریک عید بود، بیان کرد: این دیدار با هماهنگی آقای علیخانی صورت گرفت و در زمان حضور ما تعداد کثیری از آحاد جامعه در آنجا حضور و قبل از ما نیز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ملاقات مردمی داشتند.  
 
پیرموذن تصریح کرد: در زمان ورود ما به اتاق ملاقات، تعدادی از اصلاح‌طلبان نیز در آنجا حضور داشتند که از چهره‌های برجسته دوران اصلاحات بودند.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه تابش از جانب نمایندگان به صحبت پرداخت و با اشاره به دلایل دیدار نمایندگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت:  وی در سخنان خود  خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت ” برای عرض تبریک سال نو و همین‌طور با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تمام سلایق پایبند به نظام باید در انتخابات شرکت کنند، ضرورت دارد که شما، (خطاب به ‌آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی) به عنوان یکی از بزرگان انقلاب پا پیش گذاشته و در خصوص خلق حماسه سیاسی یعنی انتخاب بزرگ و تاثیرگذار همت کنید که سبب ارتقاء نظام در جایگاه بین‌المللی نیز خواهد شد.  
 
وی ادامه داد:‌ بعد از مطرح شدن این مسائل توسط تابش شخصی در جمع حضور داشت که بسیار صریح عنوان کرد آقای هاشمی با توجه به ضرورت‌ها باید وارد عرصه شده و در نهایت تکلیف علاقمندان به حضورشان را مشخص کنند اما متاسفانه ایشان را نشناختند.  
 
 پیرموذن در ادامه تصریح کرد: در تکمیل عرایض آقای تابش آقای سنایی صحبت کرده و خطاب به آیت‌الله هاشمی گفت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در انتخابات ضروری بوده و همه باید برای مشارکت سرنوشت‌ساز تاثیرگذار باشند،‌حضرتعالی و همفکران‌تان باید در این مدت محدود همت کنید. در نهایت آیت‌الله هاشمی بسیار کوتاه دو موضوع انتخابات و حماسه اقتصادی را مطرح کردند و  با اشاره به موضوع انتخابات و بیان نقش پررنگ خود در انقلاب و تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری و به جا بودن این بیانات اظهار داشت؛ هنوز خدمت مقام معظم رهبری نرسیده‌ام پس از ملاقات با ایشان در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کنم.
 
وی افزود: آیت‌الله هاشمی در رابطه با حماسه اقتصادی مطرح کردند که با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی و مشکلاتی که دولت از حیث بدهی به بانک‌ها و پیمان‌کاران و بازنشستگان و … دارد با عنایت بودجه پیشنهادی این بودجه فقط کفاف مطالبات حقیقی و حقوقی دولت را می‌دهد و در هر حال سمت و سوی هدفمند کردن یارانه‌ها باید بیشتر در جهت اقتصاد مولد و همینطور فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند اقتصاد کشور نباید به عواید نفتی متکی باشد، تحقق یابد.  
 
نماینده اردبیل در خاتمه اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی در پایان عرایضش در خصوص اقتصاد تاکید کردند که فراخوان تمام سلایق و همینطور زمان مورد نیاز است و این مسائل در کوتاه ‌مدت قابل حل نیست؛‌همینطور اظهار امیدواری کردند بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری تمام سلایق حضور یابند و ملت با لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بتوانند نسبت به نظام تعهد مسئولانه خود را ابراز دارند.  

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.