هالیوود به لباس و یادگار‌های مشهور بازیگران چوب حراج زد

۲۲ آبان ،

هالیوود به لباس و یادگار‌های مشهور بازیگران چوب حراج زدهالیوود به لباس و یادگار‌های مشهور بازیگران چوب حراج زد
تاریخ درج : ۲۱ آبان
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : لباس آبی‌رنگ “دورتی” در فیلم «جادوگر شهر اوز» در نمایشگاهی از یادگاری‌های هالیوود با قیمت پایه ۴۸۰ هزار دلار در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

لباس آبی‌رنگ “دورتی” در فیلم «جادوگر شهر اوز» در نمایشگاهی از یادگاری‌های هالیوود با قیمت پایه ۴۸۰ هزار دلار در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه دو روزه که در بورلی هیلز لس‌آنجلس برگزار می‌شود، تعداد زیادی از یادگار‌های مشهور سینمای هالیوود به فروش می‌رسد.

لباس آبی‌رنگ ‌”دورتی” در فیلم «جادوگر شهر اوز» با قیمت پایه ۴۸۰ هزار دلار، دامن “مرلین مونرو” در فیلم «رودخانه بدون بازگشت» با قیمت پایه ۵۰ هزار دلار و پوستری کمیاب از فیلم «جیمزباند» از این جمله‌اند.

بازیگر نقش “دورتی” در نسخه اصلی «جاودگر شهر اوز» که در سال ۱۹۳۹ ساخته شد، به مدت دو هفته این لباس را به تن داشت.

کفش‌های این شخصیت نیز در انگلستان به قیمت پایه ۲ میلیون دلار چوب حراج خورده است.

در حراج بورلی هیلز که درآمد حاصل از آن صرف کمک به قربانیان طوفان سندی آمریکا می‌شود، علاوه بر موارد ذکر شده، لباس “جولی اندرو” در فیلم «صدای موسیقی» با قیمت پایه ۳۸ هزار و ۴۰۰ دلار، ژاکت مسابقه “استیو مک‌کوئین” با قیمت پایه ۵۰ هزار دلار، عینک آفتابی “جان بلوشی” در فیلم «برادران آبی» با قیمت پایه ۱۶ هزار و ۶۴۰ دلار و عینک آفتابی “جانی دپ” در فیلم «سایه‌های تاریک» به قیمت ۳ هزار و ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

شرکت در این حراج به صورت تلفنی نیز امکان‌پذیر است.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.