هر وقت دانشجویان بخواهند در دانشگاه‌ حاضر می‌شوم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

سردار جنگ تحمیلی گفت: در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری پیشین هم القابی را به اشخاصی که مستقل بوده و تابع اشخاص نبودند، نسبت می‌دادند و لذا یادآور می‌شوم که علی‌رغم همه شعارهایی که داده می‌شود ما در جبهه‌ای منتسب به حضرت امام (ره) و انقلاب هستیم.

سعید قاسمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با توجه به ممانعت از حضورش در دانشگاه تهران، اظهارداشت: آماده‌ام تا هر وقت که دانشجویان خواستند در جمعشان حاضر شوم.

وی اضافه نمود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها یکی از وظایفی است که از سوی مقام معظم رهبری برعهده مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجویان گذاشته شده و تنها کسانی با این امر مخالفت می‌کنند که از بیان واقعیات در هراس می باشند.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطر نشان نمود: در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری پیشین هم القابی را به اشخاصی که مستقل بود و تابع اشخاص نبودند، نسبت می‌دادند و لذا یادآور می‌شوم که علی‌رغم همه شعارهایی که داده می‌شود ما در جبهه‌ای منتسب به حضرت امام (ره) و انقلاب هستیم.

لازم به ذکر است سعید قاسمی روز دوشنبه در نشستی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در این دانشگاه در جمع دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.