هزینه به‌روزرسانی ویندوز ۸ چهارصد درصد افزایش میابد

۳۰م دیماه ،

 

شرکت مایکروسافت با انتشار یافتن یک بیانیه رسمی اعلام کرد که با پایان یافتن دوره تبلیغات سیستم‌عامل ویندوز ۸ در پایان ماه ژانویه، هزینه به‌روزرسانی این سیستم‌عامل ۴۰۰ درصد افزایش میابد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، از تاریخ یکم فوریه ۲۰۲۴ مایکروسافت به‌ازای هر به‌روزرسانی سیستم‌های عامل خود از جمله XP، Vista یا ویندوز ۷ مبلغ ۹۹/۱۹۹ دلار دریافت می‌کند و علاوه بر این هر یک از کاربران موظفند برای به‌روز کردن سیستم‌عامل ویندوز ۸ به نسخه Pro آن مبلغ ۹۹/۹۹ دلار را پرداخت کنند. لازم به‌ذکر است به‌روزرسانی این سیستم‌عامل به نسخه کامل اصلی ۹۹/۱۹۹ دلار هزینه خواهد داشت.
 
شرکت مایکروسافت همچنین توضیح داد که نسخه‌های به‌روزرسانی چه بارگذاری شوند و چه به‌صورت یک مجموعه در لوح فشرده خریداری شوند، یک قیمت خواهند داشت.
 
قیمت‌های تعیین شده برای به‌روزرسانی نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل مایکروسافت دقیقا مشابه نسخه‌های Windows 7 Home Premium و Windows 7 Professional در زمان عرضه آن‌ها در نظر گرفته شده است و تنها نسخه Pro از سیستم‌عامل ویندوز ۸ است که با قیمت ۱۰ دلار گران‌تر از Windows 7 Home Premium و Windows 7 Professional به‌دست کاربران می‌رسد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.