هشدار اتحادیه عرب نسبت به ادامه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

۲۳ آبان ،

اتحادیه عرب ضمن حمایت از تصمیم رهبران فلسطینی برای مطرح کردن درخواست‌شان در سازمان ملل، نسبت به پیامدهای ادامه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین اخطار داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، اتحادیه عرب با ارائه یادداشتی نسبت به پیامدهای خطرناک ادامه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی و تکرار تجاوزات این رژیم علیه ملت فلسطین اخطار داد.

این اتحادیه با اشاره به مانع‌تراشی‌های رژیم صهیونیستی برای به شکست کشاندن اقدامات رهبران فلسطینی برای عضویت در سازمان ملل نسبت به تحولات کنونی مساله فلسطین ابراز ناامیدی کرد.

اتحادیه عرب همچنین اعلام کرد که روند صلح در خاورمیانه در مرحله «مرگ نباتی» قرار دارد.

در این یادداشت که به اعضای حاضر در نشست فوق‌العاده شورای اتحادیه عرب درباره فلسطین ارائه شد، آمده است: مساله فلسطین روز به روز از بد به بدتر می‌شود، چراکه همچنان تجاوزات اسرائیل و سیاست تحریم گروهی علیه ملت فلسطین ادامه دارد و با ادامه این اقدامات، ادامه تلاش برای شهرک‌سازی و ایجاد دیوار حائل عواقب و پیامدهای خطرناکی را شاهد خواهیم بود.

همچنین نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب در کنفرانس مطبوعاتی که در پی نشست فوق‌العاده وزیران خارجه کشورهای عرب در قاهره در این خصوص برگزار شد، بر حمایت اتحادیه عرب بر تلاش‌های فلسطینی‌ها برای دستیابی به عنوان کشور غیرعضو در سازمان ملل تاکید کرد.

نبیل العربی خاطرنشان کرد: ۱۳۲ کشور یعنی حدود یک‌سوم کشورهای عضو سازمان ملل، فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.